• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 6244اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

اما و اگرهای بودجه دولتی حوزه علمیه مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید!

7

کاهش علاقه آمریکایی به خرید محصولات مادام العمر تحت تاثیر کرونا!

  • کد خبر : 23904
  • 12 شهریور 1400 - 11:30
کاهش علاقه آمریکایی به خرید محصولات مادام العمر تحت تاثیر کرونا!
از آنجایی که نگرانی‌ها در خصوص ابتلا به کوید-19 اقتصاد آمریکا را تحت تاثیر قرار داده اعتماد مشتریان آمریکایی در ماه آگوست در یک افت شش ماهه قرار گرفته است.

به گزارش صدای حوزه، از آنجایی که نگرانی‌ها در خصوص ابتلا به کوید-۱۹ اقتصاد آمریکا را تحت تاثیر قرار داده اعتماد مشتریان آمریکایی در ماه آگوست در یک افت شش ماهه قرار گرفته است.

تحقیقات نشان می دهد، مشتریان آمریکایی در شش ماه اخیر کمتر مایل بوده‌اند خانه و خریدهای بزرگ مانند ماشین و وسایل عمده خانه را خریداری کنند. تحقیقات رفتار مصرف کننده دانشگاه میشیگان نیز حاکی از آن است که حس اعتماد خرید آمریکایی‌ها  به دلیل قیمت‌های بالا برای محصولاتی مانند غذا و بنزین به پایین‌ترین حد خود در دهه اخیر رسیده‌است.

کارشناسان علت این امر را افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا و  نوع جدید و بسیار مسری آن می‌دانند. این تحقیقات همچنین نشان دهنده این است که علیرغم اینکه خانوارهای کمتری تمایل به خرید محصولات مادام العمر مانند ماشین یا وسایل خانه مانند ماشین لباسشویی یا خشکشویی لباس را دارند، تمایل برای انجام سفرهای داخلی با پرواز رو به افزایش است. 
تحقیقات کنفرانس برد آمریکا همچنین انگیزه کمتر میان مشتریان برای خرید منزل در شش ماه اخیر به دلیل قیمت‌های بالاتر را نشان داد که خریداران خانه اولی را از بازار حذف می‌کند.
سومین گزارش از آژانس مالی مسکن فدرال حاکی از آن است شاخص قیمت خانه در ماه ژوئن یک رکورد افزایش ۱۸٫۸ درصدی در دوازده ماه اخیر داشته‌. این آژانس معتقد است قیمت خانه‌ها در ماه ژوئن در در اوج  بوده است.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=23904
  • منبع : farsnews.ir

مطالب مرتبط

29اردیبهشت
ایران مقابل آمریکا پیروز شده است
اعتراف جالب مشاور ترامپ پس از 41 سال؛

ایران مقابل آمریکا پیروز شده است

19اردیبهشت
حرکت بایدن در مسیر سیاست تجاری یکجانبه‌گرای ترامپ
گزارش اندیشکده‌ آمریکایی از عملکرد دولت بایدن در حوزه تجارت؛

حرکت بایدن در مسیر سیاست تجاری یکجانبه‌گرای ترامپ

14اردیبهشت
طالب‌زاده با “افق نو” دنبال فروپاشی اسرائیل در سطح جهانی بود
دیپلمات سابق و دبیر کنفرانس بین المللی افق نو:

طالب‌زاده با “افق نو” دنبال فروپاشی اسرائیل در سطح جهانی بود

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.