• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 6244اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

اما و اگرهای بودجه دولتی حوزه علمیه مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید!

5
بورس در هفته ای که گذشت؛

رشد سه هزار واحدی بازار بورس از معاملات هفته سوم خرداد

  • کد خبر : 15530
  • 23 خرداد 1400 - 12:54
رشد سه هزار واحدی بازار بورس از معاملات هفته سوم خرداد
شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با ۳هزار و ۲۰۴ واحد افزایش، معادل ۰.۲۸درصد رشد کرد.

به گزارش صدای حوزه، در جریان معاملات بازار سرمایه در هفته‌ گذشته طی ۳روز معاملاتی تعداد ۲۳میلیارد و ۸۴۹میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۱۹۷هزار و ۱۲۳میلیارد ریال در بیش از ۵میلیون و ۴۰۲هزار و ۴۴۶دفعه مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب ۲۱.۴۱ و ۱۹.۹۱ درصد افت و ۹۸.۱۴ درصد رشد را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد ۱۶۷۳میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۳۷هزار و ۸۴۶میلیارد ریال نیز در هفته گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۴۷.۸۳ و ۵۰.۸۰ درصد کاهش افزایش همراه شدند.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته منتهی به ۲۱ خردادماه با ۳هزار و ۲۰۴درصد افزایش، معادل ۰.۲۸درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۱۵۱هزار  و ۸۴۶واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با یک هزار ۲۹۰واحد افزایش، معادل ۰.۳۴درصد افت کرد و رقم ۳۸۰هزار و ۷۴۷واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۵هزار و ۳۹۸واحد افزایش به رقم ۸۴۴هزار و ۴۷۱واحد و شاخص بازار دوم با ۳هزار و ۹۸۹واحد کاهش، به عدد ۲ میلیون و ۳۲۴هزار و ۲۶۴واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۰.۶۴ درصد افزایش و شاخص بازار دوم با ۰.۱۷درصد کاهش همراه شدند.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=15530
  • منبع : تسنیم

مطالب مرتبط

06اردیبهشت
مردم، رهبری را با ائمه جمعه فهم می کنند
شاخص های ائمه جمعه تراز؛

مردم، رهبری را با ائمه جمعه فهم می کنند

31فروردین
انتشار صورت مالی ۳۱۳ شرکت دولتی در سامانه کدال
06فروردین
بلایی که دولت “تدبیر و امید”بر سر بورس آورد!
به بهانه حال خراب این روزهای بازار سرمایه؛

بلایی که دولت “تدبیر و امید”بر سر بورس آورد!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.