• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 6240اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب

7
جنگ هیبریدی جدید اصحاب تدبیر و امید

توئیت‌های آشنا، فتنه های ناآشنا

  • کد خبر : 1584
  • 15 بهمن 1399 - 14:38
توئیت‌های آشنا، فتنه های ناآشنا
گویی بناست دوگانه جدیدی در اذهان عمومی شکل بگیرد، دوگانه‌ای که یک طرف آن هیچ ما به ازای خارجی ندارد و فرزند رهبری عزیز هرگز در این جهت حرف و حرکتی نداشته‌اند.

به گزارش صدای حوزه، پخش پوستر فرزند رهبر معظم انقلاب(آقا مجتبی) در خیابان پایتخت با شعار لبیک یا مجتبی و اخیراً خبر الجزیره انگلیسی مبنی بر ملاقات سه ساعته احمدی‌نژاد و آقا مجتبی خامنه‌ای و توئیت قبلی داوری مشاور احمدی‌نژاد در دفاع از فرزند رهبری و دست آخر توئیت حسام‌الدین آشنا مبنی بر تبریک دهه فجر با طعنه بر سلطنت موروثی می‌تواند حاکی از سناریویی پیچیده و هیبریدی در راستای تشدید فضای دو قطبی و نارضایتی عمومی و یا زمینه‌سازی غیر مستقیم در جهت مطرح کردن سید‌حسن خمینی برای رهبری آینده نیز باشد.  چرا که اگر هم بنا به وراثتی بودن رهبری باشد در اذهان بخشی از مردم عادی،سید حسن خمینی شناخته شده گزینه معروفتری نسبت به آقامجتبی می‌باشد که طبق رویه مترقی رهبری انقلاب ورود ساختاری در سیاست و رسانه‌های ملی نداشته‌اند. 

 

آشنا

 

طرح موضوع حمایت از آقا مجتبی خامنه‌ای توسط احمدی‌نژادی‌ها، حربه‌ای برای عبور از مانع رد صلاحیت احمدی‌نژاد برای ریاست جمهوری هم تلقی شده است اما اکنون با ورود حسام‌الدین آشنا ماجرا ابعاد پیچیده‌تری نیز پیدا کرده است.

گویی بناست دوگانه جدیدی در اذهان عمومی شکل بگیرد، دوگانه‌ای که یک طرف آن هیچ ما به ازای خارجی ندارد و فرزند رهبری عزیز هرگز در این جهت حرف و حرکتی نداشته‌اند.

بعيد نيست كه نقشه اي در ذهن آقايان مراكز استراتژيك نزدیک به جریان اصلاحات شكل گرفته باشد تا با چاشني فقر و تورم و همچنین سقوط بورس، طلا، دلار و … و شبيه‌سازي ولايت فقيه با ولايت مطلقه شاهنشاهي و موروثي، اعتراضات گسترده‌اي را با بهره‌گيري از توان شبكه‌هاي اجتماعي و رسانه‌هاي بيروني به نفع تغييرات گسترده در قانون اساسي و مدل حكومتي جمهوري اسلامي رقم بزنند.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=1584
  • نویسنده : حمید برزگار

مطالب مرتبط

26شهریور
«امید معکوس» مصطفی ملکیان
14مرداد
دفاعی عقیم و پرهزینه
حکومت علوی؛ بعثت عدالت

دفاعی عقیم و پرهزینه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.