• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 6240اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب

5
دوگانه بی‌پاسخ دولت

سفر توریستی به ترکیه آزاد، سفر زیارتی عتبات ممنوع!

  • کد خبر : 3373
  • 02 اسفند 1399 - 18:55
سفر توریستی به ترکیه آزاد، سفر زیارتی عتبات ممنوع!
عضو سابق کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: نباید اینطور باشد که شرایط برای سفرهای توریستی برقرار باشد اما درباره عراق و سفرهای زیارتی عتبات ممنوعیت اعمال شود.

به گزارش صدای حوزه مجتبی شاکری درباره ممنوعیت سفر به عتبات در حالی که تورهای گردشگری برقرار است، اظهار کرد: شیوع کرونا مسئله مهمی است به ویژه اینکه نوع انگلیسی این ویروس نیز در حال افزایش است اما در عین حال که پروتکل‌ها تدوین و رعایت می‌شود باید در ایجاد محدودیت‌ها نیز دقت لازم وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر شرکت‌های گردشگری فعال هستند و با رعایت پروتکل‌ها، سفرها انجام می‌شود؛ به نظر می‌رسد برای سفرهای زیارتی نیز چنین امکانی می‌تواند فراهم باشد و با دقت‌نظرهایی که سازمان حج و زیارت دارد، می‌توان پروتکل‌ها را به گونه‌ای تنظیم کرد که مردم از این امکان معنوی بزرگ، بهره‌مند شوند.

استفاده از ظرفیت کشور عراق

وی با اشاره به سفر اخیر رئیس قوه قضائیه به عراق ادامه داد: برداشته شدن روادید ایران و عراق که در سفر آیت الله رئیسی به عراق مطرح شد اقدام مثبتی خواهد بود که در شرایط کنونی بخشی از تحقق آن به رعایت پروتکلها بستگی دارد اما می‌توان ضمن استفاده مردم ایران از اماکن متبرکه عراق، نسبت به صدور واکسن به این کشور اقدام کرد تا مردم آنها نیز دچار مشکل نشوند بنابراین توجه به مواردی از این دست می تواند منجر به تقویت روابط و ازسرگیری سفرها شود.

عضو سابق کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: در عین حال به نظر می‌رسد باید عدالتی در صدور مجوز برای انجام سفرها وجود داشته باشد؛ اینطور نباشد که شرایط برای سفرهای توریستی به کشوری مانند ترکیه که با شیوع کرونا مواجه است، برقرار باشد اما درباره عراق و سفرهای زیارتی عتبات که شرایط متفاوتی دارد، ممنوعیت اعمال شود!

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=3373
  • منبع : تسنیم

مطالب مرتبط

03خرداد
احداث ۵۸۵ سد در ۱۸ سال!/ سدسازی‌های بی‌ضابطه ترکیه و بحران ریزگردها
مدیرعامل اندیشکده ماکا و کارشناس محیط زیست طی گفت‌وگویی مطرح کرد؛

احداث ۵۸۵ سد در ۱۸ سال!/ سدسازی‌های بی‌ضابطه ترکیه و بحران ریزگردها

21اردیبهشت
عواملی که باعث کنترل کرونا شد
وزیر بهداشت مطرح کرد؛

عواملی که باعث کنترل کرونا شد

13اردیبهشت
هزینه تور ترکیه با ۲ برابر مسافت، نصف قیمت سفر به عتبات!
بهانه‌های واهی شرکت‌های هواپیمایی برای گرانی پروازهای عراق؛

هزینه تور ترکیه با ۲ برابر مسافت، نصف قیمت سفر به عتبات!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.