• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 6240اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب

6
الگویی به نام مرد میدان؛

سخنان منتشر نشده از حاج قاسم سلیمانی پیرامون تبعیت از امام

  • کد خبر : 16106
  • 30 خرداد 1400 - 14:01
سخنان منتشر نشده از حاج قاسم سلیمانی پیرامون تبعیت از امام
پیش‌ازاین نیز حاج قاسم در ۳۳ سال پیش درباره اینکه چگونه ایران اسلامی پیروز میدان می‌شود در جمع هم‌رزمانش در لشکر ۴۱ ثارالله در ۱۱ مردادماه سال ۶۷ سخن به میان آورده است. مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، برای اولین بار این سخنان منتشر نشده از حاج قاسم است را منتشر می‌کند.

به گزارش صدای حوزه، به نقل از مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، خردادماه سال ۱۴۰۰، روز سرنوشت‌سازی برای کشورمان رقم خورد؛ انتخاباتی که می‌تواند ایران اسلامی ما را به‌سوی فردایی بهتر رهنمون سازد. سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ضرورت این حضور را حفظ جایگاه حرم برای جهان اسلام قلمداد کرده و بیان داشته است:‌ امروز قرارگاه حسین بن علی، ایران است. بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند. اگر دشمن، این حرم را از بین برد، حرمی باقی نمی‌ماند، نه حرم ابراهیمی و نه حرم محمدی (ص).

پیش‌ازاین نیز حاج قاسم در ۳۳ سال پیش درباره اینکه چگونه ایران اسلامی پیروز میدان می‌شود در جمع هم‌رزمانش در لشکر ۴۱ ثارالله در ۱۱ مردادماه سال ۶۷ سخن به میان آورده است. مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، برای اولین بار این سخنان منتشر نشده از حاج قاسم است را منتشر می‌کند:

«ما بزرگ‌ترین پیروزی برای خودمان این را می‌دانیم که تبعیت از امام کردیم. خدا را شکر می‌کنیم که خدا اجازه نداد در این هشت سال جنگ جزو متمردین سپاه، جزو متمردین مملکت، جزو کسانی که صدای امام را شنیدند و گوش نکردند و از این گوش شنیدند و از این گوش به در کردند، نبودیم. ما ضرر نکردیم هیچ.

ما اگر ناراحتی داریم به خاطر ناراحتی امام است. ما می‌خواستیم امام‌مان حرفش به همه کرسی‌های دنیا، زنده و والا باشد.»

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=16106
  • منبع : ایسنا

مطالب مرتبط

05دی
حاج قاسم گفت دیگر وقت شهید شدنت است
به بهانه شهادت سیدرضی موسوی؛

حاج قاسم گفت دیگر وقت شهید شدنت است

06اردیبهشت
مردم، رهبری را با ائمه جمعه فهم می کنند
شاخص های ائمه جمعه تراز؛

مردم، رهبری را با ائمه جمعه فهم می کنند

23دی
حاج قاسم به روحانی گفت، فکر نکن همیشه می‌توانی تخریب کنی و ما هم سکوت کنیم!
سردار حاجی‌زاده در گفت‌وگوی تفصیلی ای مطرح کرد؛

حاج قاسم به روحانی گفت، فکر نکن همیشه می‌توانی تخریب کنی و ما هم سکوت کنیم!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.