• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 6240اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب

5
در دیدار با مراجع معظم تقلید مطرح شد:

توصیه های مراجع تقلید به آیت الله رییسی

  • کد خبر : 18044
  • 19 تیر 1400 - 12:17
توصیه های مراجع تقلید به آیت الله رییسی
روز گذشته آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران با حضور در شهر مقدس قم ضمن زیارت مرقد مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، با تعدادی از مراجع معظم تقلید دیدار کردند. در این سری دیدارها مطالب و توصیه های متنوعی از سوی حضرات مراجع مطرح گردید

به گزارش خبرنگار صدای حوزه، روز گذشته آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران با حضور در شهر مقدس قم ضمن زیارت مرقد مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، با تعدادی از مراجع معظم تقلید دیدار کردند. در این سری دیدارها مطالب و توصیه های متنوعی از سوی حضرات مراجع مطرح گردید که در ادامه به تعدادی از آن ها اشاره می شود:

آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی

باید در انجام مسئولیت سنگینی که بر عهده گرفته‌اید به نحوی عمل کنید که رضایت مردم جلب شده و محرومیت‌ها برطرف شود. مردم شما را شخصیت متواضع و طرفدار عدالت می‌دانند و باید از فرصت ایجاد شده با اولویت‌بندی در مسیر رفع مشکلات مردم به ویژه گرانی و بیکاری گام برداشت. امروز استکبار جهانی با زر و زور و تزویر در مقابل جبهه مستضعفین قرار گرفته و مردم از شیطنت های استکبار به ستوه آمده و به دنبال عدالت و حق هستند، به همین خاطر است که دولت‌ها و ملت‌های دنیا از پیروزی شما خوشحال شدند و پیام‌های تبریک بی سابقه ای که از اقصی نقاط جهان ارسال کردند، موید این حرف است.

نوری همدانی

آیت‌الله العظمی سبحانی

اقدام رئیس جمهور منتخب در نظرخواهی از اقشار و گروه‌های مختلف بسیار ارزشمند است و بی تردید این اقدام پسندیده و مجموع نظرات می‌تواند در رفع مشکلات موثر باشد.

فعال کردن تولید داخل و رفع موانع در کنار جذب سرمایه خارجی در غلبه بر مشکلات اقتصادی موثر است.امروز باید از همه ظرفیت‌های موجود برای اصلاح و بهبود وضعیت اقتصادی مردم و تولیدکنندگان استفاده کرد.

سبحانی

آیت الله العظمی مکارم شیرازی

امروز مردم از وضعیت معیشت و کسب و کار ناراضی هستند و باید علت اصلی این نارضایتی ها به درستی شناسایی و برطرف شود. سامان دادن به وضعیت نابسامان موجود امکان پذیر است و با همت، آمادگی و شجاعتی که از رئیس جمهور منتخب مردم سراغ دارم، این نابسامانی ها می‌تواند سامان پیدا کند.

استفاده از ظرفیت‌های کشور و اجرای طرح‌های عملی و دقیق در بهبود وضعیت مردم حائز اهمیت است و بدون شک اگر وضعیت مردم سامان یابد، نور امید در دل مردم روشن خواهد شد و به واسطه آن مردم مشارکت و همکاری بیشتری با برنامه های دولت خواهند داشت.

هوشیاری و اعتماد نکردن به دشمن در عرصه سیاست خارجی ضروری است و در این حوزه بایستی بر مبنای واقعیت‌ها و نه خوش باوری و با قاطعیت، شجاعت، تدبیر و حسن عمل گام برداشت و یقین دارم که شما مرد این کار هستید.

مکارم شیرازی

آیت الله العظمی علوی گرگانی

وضعیت اقتصادی امروز مردم ناراحت کننده است. بهره‌مندی از نیروی ارزشمند جوانان و رسیدگی به مشکلات کشاورزان و تولیدکنندگان را مورد توجه خود قرار دهید. شما را شخصیتی خدوم، خدمتگزار و دلسوز می‌دانم و اطمینان دارم که می‌توانید عملکرد موفقی داشته باشید.

علوی گرگانی

آیت الله العظمی صافی گلپایگانی

مردم گرفتاری‌های فراوانی دارند و هر روز بر ابعاد آن اضافه می‌شود و امروز مسئولیت بسیار سنگینی بر دوش شما قرار گرفته است و مردم نیز چشم امید به شما دوخته‌اند لذا هر مقدار که در توان دارید باید برای کمک به مردم تلاش کنید. بی تردید با ویژگی‌ها و محاسنی که از شما سراغ داریم می‌توانید گام های مفید و موثری در بهبود وضعیت زندگی مردم بردارید و در این راه دعاگوی شما هستیم. برقراری و تقویت ارتباط مسالمت آمیز با جهان اسلام و به ویژه کشورهای همسایه از اهمیت زیادی برخوردار است که نباید از آن غفلت کرد.

صافی گلپایگانی

آیت الله العظمی شبیری زنجانی

امروز مردم در رنج و سختی هستند و باید با تلاش شبانه روزی و مجاهدانه آرامش و آسایش را به زندگی مردم بازگرداند. اخلاص و مجاهدت صادقانه در رفع مشکلات مردم حائر اهمیت است و این وعده قطعی الهی است که راه‌های مختلفی را برای پیشبرد امور، پیش روی تلاشگران مخلص قرار می‌دهد. برای شما و دولت سیزدهم دعا می‌کنیم و آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم که دولت بتواند با عنایات حضرت ولیعصر (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) مشکلات را به احسن وجه حل و فصل کند.

شبیری زنجانی

 

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=18044

مطالب مرتبط

27اردیبهشت
مراسم تشییع مرحوم آیت الله فاطمی نیا در قم
25فروردین
برای گسترش اسلام از تمام ابزارها خصوصا فضای مجازی استفاده کنید
آیت الله مکارم شیرازی در دیدار فرمانده سپاه قم؛

برای گسترش اسلام از تمام ابزارها خصوصا فضای مجازی استفاده کنید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.