• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 6240اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب

6

بیانیه مرکز بسیج اساتید در حمایت از شورای نگهبان و حضور حداکثری در انتخابات

  • کد خبر : 14090
  • 05 خرداد 1400 - 20:22
بیانیه مرکز بسیج اساتید در حمایت از شورای نگهبان و حضور حداکثری در انتخابات
از شورای محترم نگهبان به لحاظ بررسی دقیق مدارک داوطلبان و استفاده از همه ظرفیت ها برای رسیدن به واقعیت و اتخاذ تصمیم قاطع و قوی تشکر و قدردانی می نماییم.

به گزارش صدای حوزه، مرکز بسیج اساتید حوزه علمیه در حمایت ازعملکرد شورای نگهبان و درخواست برای حضور حداکثری مردم در انتخابات، بیانیه ای را منتشر کرده است که متن بیانیه به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

ملّت بزرگ ایران ملّتی هوشیار ، بیدار ، عازم و پُرانگیزه‌ است و با حضورش در همه صحنه ها به جمهوری اسلامی اقتدار بخشیده و بین دوست و دشمن جایگاهی یافته که دوستان از موفقیت هایش شاد و دشمنان از پیروزی ها و الگوی مقاومت بودنش به وحشت افتاده اند. اکنون این ملت برای حفظ اقتدار خود، قصد دارد با انتخاب فردی با ایمان و توانمند گامی اساسی در پیشبرد اهداف اسلام و کشور بردارد.

مرکز بسیج اساتید بر خود لازم می داند نکاتی را به ملت عزیز و بزرگ ایران یادآور شود:

  1. همه می دانند انتخابات و مشارکت مردم، از جهت وجهه‌ی بین الملل نشان‌دهنده‌ی اقتدار و پشتوانه ملّی نظام است.
  2. پیروزی های اخیر مقاومت در بخش های مختلف فلسطین مرهون هوشیاری، ملت ایران اسلامی است.
  3. اکنون ملت در آستانه انتخاب کاندیدایی متقی ، متعهد، کارآمد و دلسوز است تا کشور را به عدالت و رفاه مورد نظر امامین انقلاب برساند.
  4. بر همگان روشن است ما دشمنانی داریم که حرکت به جلو را برای ملت ما نمی پسندند لذا با حضور حداکثری باید دشمن را در مقطع کنونی نا امید سازیم.
  5. ضمن تشکر از دست اندرکاران انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا؛ در مورد انتخابات ریاست جمهوری براساس اصل ۹۹ قانون اساسی وظیفه خطیر نظارت بر انتخابات و بررسی صلاحیت نامزدها برعهده شورای نگهبان است. و شورای نگهبان هم ، به شایستگی در تایید صلاحیت کاندیداها وظیفه خود را انجام داده است و این امر در همه کشور ها به شکل های مختلف وجود دارد و اینگونه نیست که صدها نفر خود را صالح برای ریاست جمهوری بدانند و همه صدها نفر در رقابتها شرکت کنند.
  6. ممکن است کاندیداهایی که احراز صلاحیت نشده اند؛ اشکالات و اعتراضاتی را بیان کنند بعضی می‌گویند ؛ حقّ شهروندی انتخاب شدن را نبایستی سلب کرد و مباحثی از این دست ولی باید توجه داشت که تشخیص صلاحیت نمی شود به عهده خود کاندیداها باشد که معمولا همه خود را اصلح می دانند.
  7. از کاندیداهای محترمی که خود را برای خدمت به کشور در معرض قضاوت قرار دادند تشکر نموده و از آن ها انتظار است که در صورت عدم احراز صلاحیت ناراحت نشده و به خاطر به دوش نکشیدن این مسئولیت سنگین،خدای باری تعالی را شاکر و هواداران خود را به شرکت فعال در انتخابات فرا خوانده و انشاالله در سنگر دیگر به نظام خدمت کنند.
  8. اینکه افرادی در موقعیت های خطر عافیت پیشه باشند و پستهای کلیدی نظام را تصاحب کنند و در عین حال در شمایل اپوزیسیون همواره بر علیه نظام موضع بگیرند در کمتر جایی از جهان دیده می شود و مراجع قانونی باید با این افراد برخورد کنند.
  9. کسانی که با ضعف فوق العاده مدیریتی کشور را درگیر بحران های متعدد کرده اند باید اگر خود را به سبک سامورایی ها نمی کشند لا اقل طلبکار نباشند.

در پایان از شورای محترم نگهبان به لحاظ بررسی دقیق مدارک داوطلبان و استفاده از همه ظرفیت ها برای رسیدن به واقعیت و اتخاذ تصمیم قاطع و قوی تشکر و قدردانی می نماییم.

 

چندکلامی گلایه محضر آیت الله آملی لاریجانی

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=14090
  • منبع : کانال بسیج اساتید قم

مطالب مرتبط

01بهمن
لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب
اساتيد سطوح عالي حوزه قم، در نامه‌اي به رؤساي قوا خواستار شدند:

لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب

05دی
سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد
مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش مطرح کرد؛

سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد

13آبان
اعضای ستادهای راهبری حوزه، کار راه اندازهایی که کارمند نیستند!
پاسخ مدیر اندیشکده حوزه به انتقاد صدای حوزه؛

اعضای ستادهای راهبری حوزه، کار راه اندازهایی که کارمند نیستند!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.