• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 6240اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب

7

توصیه پوگبا، فوتبالیست فرانسوی به روزه داران

  • کد خبر : 11242
  • 14 اردیبهشت 1400 - 19:58
توصیه پوگبا، فوتبالیست فرانسوی به روزه داران
پنج شنبه شب تیم منچستریونایتد در دور رفت نیمه نهایی لیگ اروپا در خانه به مصاف رم رفت و با نتیجه 6 بر 2 به پیروزی رسید. افطار کردن پوگبا در جریان این مسابقه سوژه رسانه ها شد چرا که  او در اواسط مسابقه از بازی بیرون آمد و کنار زمین آب میوه ای را نوشید.

پوگبا بازیکن فرانسوی در برابر این سوال که آیا روزه داری سخت نیست می گوید هر اعتقادی که دارین محکم پایش بایستید!
گفتنی است پنج شنبه شب تیم منچستریونایتد در دور رفت نیمه نهایی لیگ اروپا در خانه به مصاف رم رفت و با نتیجه ۶ بر ۲ به پیروزی رسید.
افطار کردن پوگبا در جریان این مسابقه سوژه رسانه ها شد چرا که  او در اواسط مسابقه از بازی بیرون آمد و کنار زمین آب میوه ای را نوشید.
باشگاه منچستریونایتد این عکس را منتشر کرد و نوشت: پوگبا در جریان مسابقه روزه خود را باز و پس از بازی افطار خود با خوردن وعده شام کامل کرد.
او در این مسابقه یک گل هم زد.

همچنین رِشمین چودهاری، خبرنگار خانم مشهور انگلیسی و مجری معروف مراسم توپ طلا که اکنون برای بی تی اسپورت گزارشگری می کند، پس از برد ۶ بر ۲ منچستریونایتد مقابل رم با پوگبا مصاحبه کرد.

رِشمین چودهاری، خبرنگار خانم مشهور انگلیسی و مجری معروف مراسم توپ طلا

این خبرنگار پس از مصاحبه با ستاره مسلمان در صفحه شخصی خود نسبت به روزه داری او واکنش نشان داد و نوشت: پل پوگبا شب گذشته در بازی (منچستریونایتد و رم) به خاطر ماه رمضان روزه گرفت. پس از بازی سریعاً چیزی خورد، سپس با رسانه ها مصاحبه کرد و در این میان نوشیدنی انرژی زا نیز نوشید. در تمام این مدت خنده از لبانش نیفتاد. من وقتی از او پرسیدم که چگونه با روزه داری بازی می کند، نگاه به آسمان کرد و با انگشتانش به بالا اشاره کرد و گفت: خدا ما را کمک می کند.

توییت این خبرنگار خانم به شدت دست به دست چرخید و اکنون رفتار این ستاره مسلمان پس از برد ۶ بر ۲ منچستریونایتد مقابل رم مورد تحسین قرار گرفته است.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=11242
  • منبع : توییتر سبحان برکتی

مطالب مرتبط

25اردیبهشت
طارمی فراتر از یک لژیونر فوتبالیست
نگاهی به پدیده های ورزشی از زاویه فرهنگی؛

طارمی فراتر از یک لژیونر فوتبالیست

12اردیبهشت
دعای روز سیم + شرح دعا و اوقات شرعی
ادعیه روزهای ماه مبارک رمضان؛

دعای روز سیم + شرح دعا و اوقات شرعی

09اردیبهشت
دعای روز بیست و هفتم + شرح دعا و اوقات شرعی
ادعیه روزهای ماه مبارک رمضان؛

دعای روز بیست و هفتم + شرح دعا و اوقات شرعی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.