• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 6240اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب

8

خوش آب و هواترین کشورهای جهان

  • کد خبر : 9134
  • 22 فروردین 1400 - 6:22
خوش آب و هواترین کشورهای جهان
خوش آب و هواترین کشورهای جهان که در این مطلب برای شما گردآوری شده اند، دارای آب و هوای گرم، سرد، مرطوب، بارانی و یا به طور کلی چهار فصل می باشند. بنابراین، مطابق با هر سلیقه ای کشوری ایده آل وجود دارد.

۱. کاستاریکا (COSTA RICA)

کاستاریکا

کاستاریکا در تمام طول سال آب و هوای گرمسیری دارد. آبهای واقع در امتداد سواحل کشور به آرامی گرم می شوند. هر زمانی که اراده کنید، می توانید برنامه تعطیلات خود را به این کشور زیبا ترتیب دهید و اصلا نگران آب و هوا نباشید. ماه های خشک از دسامبر تا آوریل بهترین زمان برای بازدید از کاستاریکا می باشد.

 

۲. یونان (GREECE)

خوش آب و هواترین کشورهای جهان

کشور یونان با توجه به موقعیت جغرافیایی بسیار عالی، دارای تابستان های گرم و زمستان های معتدل است. تابستان در کشور یونان معمولا ۳۰۰ روز به طول می انجامد. در طول تابستان هوا کاملا آفتابی است و به ندرت شاهد باران در این کشور خواهید بود. اگر از آن دسته افرادی هستید که به دنبال آب و هوای گرم می گردید، یونان گزینه مناسب شما خواهد بود.

 

۳. قبرس (CYPRUS)

خوش آب و هواترین کشورهای جهان

بله، قبرس هم یکی از خوش آب و هواترین کشورهای جهان و نسبتا گرم است، زمستان در این کشور عمر کوتاهی دارد و تابستان در بیشتر روزهای سال بر اقلیم کشور قبرس سلطه دارد. اما چیزی که آب و هوای این کشور را بی نظیر ساخته است، عدم وجود رطوبت می باشد. قبرس یکی از خوش و آب و هواترین کشورهای جهان است و وزش نسیمی که اطراف اقیانوس های قبرس را احاطه کرده بسیار مطبوع و خوشایند است. می توان اینگونه محاسبه کرد که در ۸۹ درصد مواقع آسمان قبرس آفتابی خواهد بود.

 
 

۴. اسپانیا (SPAIN)

خوش آب و هواترین کشورهای جهان

آمار نشان می دهد که ۹۲ درصد مهاجران از زندگی خود در کشور اسپانیا بسیار راضی هستند و به نظر می رسد که آب و هوای خوب این کشور نقش مهمی در میزان رضایت ساکنین آن ایفا کرده است. ۸۴ درصد از افرادی که به اسپانیا مهاجرت کرده اند، ادعا می کنند که آب و هوای اسپانیا به عنوان یک مزیت بالقوه برای این کشور محسوب می شود که در تصمیم آنها برای سفر به اسپانیا تاثیر زیادی داشته است.

۵. اکوادور (ECUADOR)

خوش آب و هواترین کشورهای جهان

اکوادور دارای درجه حرارتی ثابت در تمام طول سال می باشد. با توجه به موقعیت این کشور بر روی مدار استوا، افراد محلی و گردشگران گزارش داده اند که هر روز نور خورشید را به مقدار کافی دریافت می کنند. طلوع و غروب خورشید در زمان مشخصی از روز انجام می گیرد.

۶. مکزیک (MEXICO)

خوش اب و هواترین کشورهای جهان

مکزیک یک نقطه گرم بر روی کره زمین است. آب و هوای مکزیک در طول سال مطلوب و عالیست. در مناطق جنوبی دمای هوا بین ۷۵ تا ۸۳ درجه فارنهایت متغیر می باشد. در بخش های شمالی کشور دمای هوا بین ۶۸ تا ۷۵ درجه فارنهایت ثابت است.

 

۷. ایتالیا (ITALY)

ایتالیا

ساکنین آن معتقدند که ایتالیا یکی از خوش آب و هواترین کشورهای جهان می باشد. این کشور دارای اقلیم های متنوعی است. آب و هوای مدیترانه ای در امتداد سواحل و آب و هوای قاره ای در نواحی مرکزی و شمالی. مناطق ساحلی ایتالیا دارای تابستان های خشک و زمستان های معتدل هستند.

 

۸. پرتغال (PORTUGAL)

خوش آب و هواترین کشورهای جهان

بیشتر گردشگران بخاطر لذت بردن از آب و هوای بی نظیر این کشور، به پرتغال سفر می کنند. تابستان های طولانی، زمستان های معتدل و روزهای آفتابی. پرتغال ۳۰۰ روز در سال یک مقصد مناسب برای تعطیلات به شمار می رود.

 

۹. آفریقای جنوبی (SOUTH AFRICA)

خوش آب و هواترین کشورهای جهان

اگر به آفریقای جنوبی سفر کردید، سعی کنید اصلا زمانتان را در هتل هدر ندهید. این بهترین فرصت برای ماجراجویی و بازدید از زیبایی های شگفت انگیز این کشور می باشد. آب و هوای این کشور در طول سال تغییر می کند. مثلا: از ماه می تا سپتامبر آسمان آبی و روزهای آفتابی را شاهد خواهید بود. اما از ماه اکتبر تا آوریل باید مرتبا دوش بگیرید. اما بهترین زمان برای تماشای پرندگان است. دسامبر تا فوریه گرم ترین ماه های سال به شمار می آیند.

 

۱۰. نیوزلند (NEW ZEALAND)

خوش آب و هواترین کشورهای جهان

کشور نیوزلند به خاطر آب و هوای معتدلش در جهان معروف است. گرم ترین در شمال و سردترین در جنوب. نیوزلند ایده آل کسانی است که از آفتاب و برف لذت می برند. تابستان های طولانی نیوزلند برای تفریحات ساحلی و زمستان های سرد آن برای کسانی که عاشق ورزش های زمستانی می باشند، ایده ال است.

 

۱۱. فرانسه (FRANCE)

فرانسه

در امتداد خطوط ساحلی فرانسه، آب و هوا معتدل و ملایم است. اما هر چه بیشتر به نقاط مرکزی فرانسه سفر کنید، تابستان ها گرم و زمستان ها سرد و برفی می شود. این نوع آب و هوا به دلیل تنوع، بسیار پر طرفدار است. در تابستان ها موج سواری و در زمستان ها اسکی کنید.

 

۱۲. استرالیا (AUSTRALIA)

استرالیا

می توانید از آب و هوای آفتابی استرالیا در تمام طول سال لذت ببرید. بخش های شمالی استرالیا ۳۶۵ روز در تابستان به سر می برد. اما مناطق جنوبی آن ممکن است از ماه می تا ژوئن سرد شوند.

 

۱۳. نپال (NEPAL)

خوش آب و هواترین کشورهای جهان

نپال در جنوب آسیا واقع شده است. این کشور با زیبایی های طبیعی و وفور فرهنگ های مختلف گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است. نپال یک کشور چهار فصل می باشد. بهار، تابستان، پاییز و زمستان. آب و هوای نپال از گرمسیری تا سردسیری متغیر می باشد. در بهار این کشور می توانید گل های رنگارنگ را تحسین کنید، در تابستان به قایق سواری در میان آب های شیرین بپردازید؛ دوچرخه سواری در فصل پاییز را امتحان کنید و زمستان ها تا دلتان می خواهد اسکی کنید.

 

۱۴. بولیوی (BOLIVIA)

خوش آب و هواترین شورهای جهان

بولیوی در نزدیکی استوا قرار دارد و با توجه به ارتفاع و توپوگرافی منطقه، آب و هوای بولیوی بین دو فصل تابستان و زمستان متغیر است. فصل تابستان در کشور بولیوی از ماه نوامبر تا مارس و فصل زمستان از ماه آوریل تا اکتبر می باشد.

 

۱۵. آرژانتین (ARGENTINA)

خوش آب و هواترین کشورهای جهان

آرژانتین یکی از خوش آب و هواترین کشورهای جهان است که دارای دو اقلیم اصلی می باشد. بخش شمالی آن دارای آب و هوای نیمه گرمسیری و نواحی جنوبی آن نیمه قطبی است. این طور پیش بینی می شود که آرژانتین در طول فصل تابستان گرم و خشک است و در عوض زمستان های آن مرطوب می باشد. طیف وسیعی از اکوسیستم های مختلف، فرصت های عالی برای بازدید و گشت و گذار در حیات وحش این کشور را نصیب بازدیدکنندگان می کند.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=9134
  • منبع : blog.safarme.com

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.