• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 6240اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب

5
نگاهی بر بیانیه دبیرخانه مجلس خبرگان به مناسبت 12 فروردین؛

تأکید خبرگان بر مشارکت فعال مردم در مسیر تحقق آرمان‌های ناب انقلاب

  • کد خبر : 8207
  • 12 فروردین 1400 - 12:24
تأکید خبرگان بر مشارکت فعال مردم در مسیر تحقق آرمان‌های ناب انقلاب
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز جمهوری اسلامی بر حفظ وحدت، همدلی و مشارکت فعال در مسیر تحقق اهداف و آرمان‌های ناب انقلاب اسلامی تأکید کرد.

به گزارش صدای حوزه، دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در بیانیه‌ای به ‌مناسبت فرارسیدن سالروز یوم‌الله ۱۲ فروردین، ضمن تأکید بر حفظ وحدت، همدلی و مشارکت فعال در مسیر تحقق اهداف و آرمان های ناب انقلاب اسلامی، روز جمهوری اسلامی را گرامی داشت. متن این بیانیه  به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَنُریدُ أَن نَمُنَّ عَلَى الَّذینَ استُضعِفوا فِی الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّهً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثین» (قصص/۵)

بی گمان یکی از مهم‌ترین و سرنوشت‌ سازترین روزهای تاریخ این مرز و بوم، دوازدهم فروردین ۱۳۵۸ روز جمهوری اسلامی است. روز جمهوری اسلامی، روز تکامل انقلاب اسلامی به رهبری امام امت، قیام مردم و پیروزی آنان در بهمن ۵۷ و تجلی‌گاه مردم ‌سالاری دینی در جهان معاصر است تا نشان دهد گفتمان اسلام ناب محمدی(ص) می‌تواند ضامن سعادت دنیوی و اخروی بشرِ سرگشتهِ امروز و نور امید در دل محرومان و مستضعفان جهان باشد.

بیشتر بخوانید: تحقق کامل اهداف انقلاب، بستگی به انتخاب درست مردم دارد

روز جمهوری اسلامی، سرآغاز حیات واقعی انقلاب اسلامی و نخستین گام در راه استقرار حکومتِ متکی بر آرای واقعی مردم و روز به ثمر نشستن خون شهیدانی است که مقابل حکومت طاغوت پهلوی از جان خود گذشتند تا با مشارکت آحاد مردم، حکومت عدل اسلامی در ایران استقرار یابد.

در سالروز این روز عظیم، با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و شهیدان والامقام این نهضت مردمی، این یوم الله فرخنده را به تمام مردم سرافراز ایران، تبریک و تهنیت عرض نموده، ضمن اعلام تجدید بیعت با رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) بر حفظ وحدت، همدلی و مشارکت فعال در مسیر تحقق اهداف و آرمان های ناب انقلاب اسلامی؛ به ویژه در سالی که انتخاباتی مهم و سرنوشت ساز پیش رو داریم تأکید می نماییم.

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

بیشتر بخوانید: اعضای هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=8207

مطالب مرتبط

12اسفند
پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم
به مناسبت حضور پرشور مردم در انتخابات منتشر شد؛

پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم

12اسفند
آرای فداکار؛ دستاورد انتخابات
حجت الاسلام محسن مهدیان طی یادداشتی بررسی کرد؛

آرای فداکار؛ دستاورد انتخابات

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.