• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 6240اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب

7

فعالیت طلاب خواهر در مناطق زلزله زده سی‌سخت

  • کد خبر : 4472
  • 10 اسفند 1399 - 17:04
فعالیت طلاب خواهر در مناطق زلزله زده سی‌سخت
همزمان با وقوع زلزله در شهر سی سخت استان کهکلویه و بویر احمد، خواهران طلبه این شهر به یاری مردم شتافتند.

به گزارش صدای حوزه، خواهران طلبه شهر سی سخت با وقوع زلزله، همگام با سایر گروه های حمایتی، به خدمت رسانی به مردم زلزله زده پرداختند.

طلاب جهادی مدرسه حضرت معصومه(س) سی سخت، در تهیه هفت هزار پرس غذای گرم برای مردم زلزله زده همکاری داشتند.

این غذاها که متبرک آستان قدس رضوی بودند، با همکاری خواهران طلبه در بین مردم توزیع شد.

همچنین جمعی از طلبه های خواهر در بسته‌بندی بسته‌های معیشتی که از طرف جبهه انقلاب در استان کهگیلویه و بویر احمد تهیه شده، کمک همدلانه کرده و در بسته بندی و توزیع آن حضور داشتند.

شرکت در جلسات هم اندیشی برای آمارگیری از مردم نیز از دیگر اقدامات خواهران طلبه در این روزها بوده است.

نیاز سنجی و توزیع اقلام غذایی و گرمایشی

در این جلسات هفت نفر از طلاب سی سخت، برای ثبت نیازسنجی و آمارگیری از خانواده های آسیب دیده زلزله حضور داشتند و در ادامه در توزیع اقلام مواد غذایی و گرمایشی بعد از آمارگیری و شناسایی نیازمندان نیز همکاری داشتند.

همچنین چادرهای اضطراری توسط برادران سپاه در حوزه سی سخت برای استقرار گروه جهادی طلاب خواهر حوزه نصب شد تا خواهران بتوانند در این حوزه مستقر شوند.

از دیگر اقدامات طلاب، دیدار معاون فرهنگی با موسسه خیریه بوتراب با خانواده های ایتام و تقدیم اقلام مواد غذایی و کارت هدیه به فرزندان ایتام بود.

شایان ذکر است گروه های مختلف از جمله نمایندگان فعلی و سابق مجلس شورای اسلامی از ساختمان حوزه خواهران بازید کرده و در جریان خسارات وارده به ساختمان حوزه علمیه سی سخت قرار گرفتند.

حضور خادمان حرم حضرت معصومه(س) در حوزه خواهران و تقدیم سنگ متبرک مزار بی بی حضرت معصومه(س) به طلاب جهادی نیز از دیگر اقدامات جهت روحیه دادن به جهادگران در این روزها بوده است.

از دیگر اقدامات موثر طلاب خواهر، می توان به حضور آنان در بین کودکان و برگزاری مسابقه و تقدیم هدایا و گفتگوی دوستانه و مشاوره با مادران برای روحیه دادن به کودکان زلزله زده اشاره کرد.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=4472

مطالب مرتبط

16فروردین
از تاسیس هیأت در روستا تا راه اندازی کارگاه تولیدی پوشاک و تشکیل جلسات مشاوره
17اسفند
طلبه‌ای که دل ایران از غمش شکست…
گزارشی از فعالیت های طلاب جهادی در ایام کرونا؛

طلبه‌ای که دل ایران از غمش شکست…

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.