• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 6240اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب

6
یادداشت؛

بازویی به نام پیج های محلی ولی با اهداف جهانی در خدمت جریان معاند

  • کد خبر : 38409
  • 24 بهمن 1400 - 16:53
بازویی به نام پیج های محلی ولی با اهداف جهانی در خدمت جریان معاند
بازویی به نام پیج های محلی که اصلا هم محلی نیستند و اینترنشنال ترین چشم انداز ها و اهداف و استراتژی ها پشت همین پیج های به اصطلاح محلی هستند.

به گزارش خبرنگار صدای حوزه، حجت الاسلام علی جعفرپور طی یادداشتی به بررسی پیج های محلیِ داخلی در خدمت اهداف معاندین پرداخته است که در ادامه مطالعه می نمایید:

در زمانه سلاح های کشتار جمعی به سر می بریم. اشتباه نکنید منظورم کشتار جسمی و فیزیکی نیست.

کشتار روح و فکر و عقیده و آزادگی. امپراطوری رسانه های جمعی در حال کشتار است. خارج از شعارزدگی های کلیشه ای فکر و تایید و یا رد کنید.

این سخن را آنقدر تکرار کرده ایم که خوف آن است که به کلیشه تبدیل شود. اندک رسانه های متعهد و متخصص باید هنرمندانه مردمِ قربانی رسانه ها را از دام کلیشه های این مساله برهانند و هنرمندانه طرحنامه کشتارجمعی رسانه ها را در اذهان مردم به تصویب برسانند.مقدمه را نباید به اندازه کل یادداشت طول بدهم.

این را گفتم که سر زخم باز شود تا درد آن تازه شده و به فکر درمان باشیم.

امپراطوری رسانه های کشتار جمعی روح و روان و خرد مردم، بازوهای متعددی در خدمت دارد و از طریق آن بازوهای پیدا و پنهان اهداف خود را دنبال می کند.

این یادداشت صرفا برای معرفی یکی از آن بازوها نوشه می شود.

پیج های محلی که اصلا هم محلی نیستند

بازویی به نام پیج های محلی که اصلا هم محلی نیستند و اینترنشنال ترین چشم انداز ها و اهداف و استراتژی ها پشت همین پیج های به اصطلاح محلی هستند.

پیج هایی که به صورت هماهنگ و نسبتا همزمان سوژه های مخصوصی را دنبال کرده و کار می کنند.

اگر حدود ۳۰ پیـج محلی از هر استان را رصد کنید برایتان مثل روز روشن خواهد شد که این پیج ها محلی نیستند و قطعا ستاد جنگی در پس این پیج ها فعال است.

اگر پیج ها و کانال های به اصطلاح محلی را در یک پروژه ای حدودا یک ماهه و ترجیحا در ایام خاص مانند دهه فجر، ایام فاطمیه و یا محرم یا ماه مبارک رمضان؛ رصد کنید حتما تایید خواهید کرد که به صورتی بسیار عجیب و شگفت انگیز هماهنگ و هدفمند در حال فعالیت هستند. اما این هماهنگی در نگاه اول به چشم نمی آید.

در روزهای اخیر که در ایام دهه فجر به سر می بردیم این رسانه ها خیلی دقیق و حرفه ای در حال سانسور دهه فجر بودند.

مسئولین فضای مجازی باید به گوش باشند. ماهواره و پیـج های رسمی خارج از کشور بازوهای در داخل ایران و حتی داخل خانه های مردم دارند. بازویی به نام پیج های محلی با موضوعات و سرفصل های محلی اما اهداف جهانی.

از پیـج ها و کانال های محلی غافل نباشیم.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=38409
  • نویسنده : حجت الاسلام علی جعفرپور

مطالب مرتبط

08دی
آیا فرهنگ کافه نشینی می تواند جایگزین شبکه های اجتماعی باشد؟
تأملی در چرایی افزایش کافه ها و اشاره به جای خالی "پاتوق های مذهبی خوش فرم" در شهر؛

آیا فرهنگ کافه نشینی می تواند جایگزین شبکه های اجتماعی باشد؟

01خرداد
نماز اول وقت پیرمرد دست‌فروش
روایتی جالب از یک کاربر شبکه های اجتماعی؛

نماز اول وقت پیرمرد دست‌فروش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.