• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل اخبار 6241اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

اما و اگرهای بودجه دولتی حوزه علمیه مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید!

6
یادداشت؛

قیاس رئیسی و همتی، ظلم به سیدابراهیم عزیز است

  • کد خبر : 14834
  • 14 خرداد 1400 - 11:42
قیاس رئیسی و همتی، ظلم به سیدابراهیم عزیز است
رئیسی هر چه باشد، ریشه در عدالت و مایه در ولایت دارد ولی همتی برآمده از کارگزاران دارندگی و برازندگی است.

به گزارش صدای حوزه، حسین قدیانی طی یادداشتی بی پرده به تقابل دو جریان در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری از زاویه ای دیگر پرداخته که در ادامه می خوانیم؛

نمی‌دانم چرا بعضی‌ها صراحت متن قبل را بیش از صداقت آن تشخیص دادند. شاید ایراد از قلم حقیر بود اما هدفم از آن حرف ان‌شاءالله حق والله کمک به جبهه‌ی خودی بود؛ منتهی با لحن هشدار.

از سویی خط افسادات آن‌قدری در شیطنت استاد هست که من نخواهم برای‌شان ادب و آداب جنگ روانی بگذارم. بگذارید کمی صریح‌تر با هم حرف بزنیم. من اصلا قیاس رئیسی و همتی را ظلم به سیدابراهیم عزیز می‌دانم. رئیسی هر چه باشد، ریشه در عدالت و مایه در ولایت دارد ولی همتی برآمده از کارگزاران دارندگی و برازندگی است.

به عبارتی مافیایی‌ترین بلکه بی‌اخلاق‌ترین حزب معاصر. حزبی که روی شانه‌های مرحوم هاشمی بالا آمد اما قدیمی‌ترین یار حضرت آقا را به محروم رفسنجانی تقلیل داد. هم آن مرحوم درست است و هم این محروم. مرحوم همان هاشمی بود که برای خامنه‌ای هیچ فردی قدر و قیمت او را نداشت و محروم همان رفسنجانی بود که در بدترین شطرنج عمرش آقا را به آقازاده‌ها فروخت تا نشان دهد چقدر آخر عمری کج‌سلیقه شده است. خدا عاقبت همه‌ی ما را ختم به خیر کند لیکن خیلی زود از عرش اخلاق برگردیم به همین فرش خلاق که به تجربه ثابت شده مردم از دل مناظره‌ها بیش از سگ با وفای چوپان دنبال گرگ بی‌رحم‌ترند.

آقای رئیسی! نود و شش هم اشتباه کردی که نتوپیدی به شیخ بنفش. هم شما و هم قالیباف باید با معاویه‌صفتان کمی از منظر علی خیبر و بدر روبه‌رو می‌شدید، نه علی وعظ و منبر. این خط و این نشان. همتی لایق کرامت خلق شما نیست؛ باید بزنی توی دهنش. به همین شفافیت. باید بی‌آبرویش کنی. باید زل بزنی به چشم‌های کارگزارانی‌اش و به او بگویی: «مظلوم‌نمایی به تو نیامده که همه‌ی دولت، هم حسن روحانی و هم حسین فریدون؛ هم اسحاق جهانگیری و هم مهدی جهانگیری مثل کوه پشتت ایستاده‌اند! این نبرد نابرابر من با یک دولت به شدت فاسد، ناکارآمد، کم‌کار و کج‌دست است! این مصاف من به نمایندگی از اقشار مستضعف با دولتی است که رفتار و گفتار آخوندهایش ملت را عوض خمینی و خامنه‌ای یاد آمون و فرعون می‌اندازد!»

آقای رئیسی! بزن به سینه‌ات که «من آخوند انگلیسی نیستم؛ طلبه‌ی رسیدگی به درد مردمم! طلبه‌ی سفره‌ی کارگرهای هفت‌تپه، نه کارگزارهای شاسی‌بلند!» آقای رئیسی! به همتی بگو: «من مسئول حرف‌های علم‌الهدی نیستم ولی حتما از پس این مسئولیت بزرگ برمی‌آیم که نان و نمک مردم را از کاخ و کابین و کابینه‌ی حسن روحانی کذاب بیرون بکشم! این جنگ وکیل مردم است با وکیل‌مدافع شیطان بزرگ!» خب حالا! قضاوت با مخاطب که «سید محرومان» و «بهشتی ثانی» کمک به رئیسی است یا آن‌چه نوشتم!

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=14834
  • نویسنده : حسین قدیانی
  • منبع : حق دیلی

مطالب مرتبط

12اسفند
پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم
به مناسبت حضور پرشور مردم در انتخابات منتشر شد؛

پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم

12اسفند
آرای فداکار؛ دستاورد انتخابات
حجت الاسلام محسن مهدیان طی یادداشتی بررسی کرد؛

آرای فداکار؛ دستاورد انتخابات

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.