• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
کل اخبار 6256اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

آداب طرح نظر جدید در حوزه های علمیه! تجاری سازی، بسته بندی و قسط بندی امر دینی! امام جمعه‌ای که با دخترش پشت تریبون نماز جمعه رفت اما و اگرهای بودجه دولتی حوزه علمیه مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم

4
کارنامه یکساله بنیاد مستضعفان؛

سود حاصل از پروژه‌های اقتصادی بنیاد مستضعفان در کجا هزینه می‌شود؟

  • کد خبر : 7402
  • 03 فروردین 1400 - 14:24
سود حاصل از پروژه‌های اقتصادی بنیاد مستضعفان در کجا هزینه می‌شود؟
بخشی از آخرین اقدامات بنیاد مستضعفان در طول یک سال اخیر را در این گزارش مطالعه کنید.

به گزارش صدای حوزه، سید پرویز فتاح در حال حاضر مدیرعامل بنیاد مستضعفان است و به گفته او بنیاد مستضعفان، نخستین نهادی است که با فرمان امام خمینی (ره) تاسیس شده است و تاسیس بنیادی به نام مستضعفان در نخستین روز‌های پس از انقلاب یک معنی بیشتر ندارد و آنهم این است که انقلاب و امام خمینی (ره) هدفی جز رسیدگی به مردم و مستضعفان نداشته اند.
رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به لزوم عمل به آرمان‌های انقلاب از سوی مسئولان گفت: امام خمینی (ره) در وصیت نامه اش فرمود، نگذارید انقلاب محرومان از بین رود؛ وصیتی که عمل به آن در گرو ایستادگی بر خط امام و عمل به مشی معمار کبیر انقلاب است.

ارجاع بیش از ۱۰ هزار پرونده مرتبط با املاک بنیاد مستضعفان!

در راستای رسیدگی به مستضعفان و محرومان  بنیاد مستضعفان طرح‌ها و برنامه‌های ویژه‌ای را طراحی و اجرا کرده است و گزارش‌های ثبت شده در این خصوص از پیشرفت خوب برنامه‌های فوق حکایت دارد.
شناسایی املاک مربوطه و ارائه و ارسال گزارش به قوه قضائیه در این خصوص بخشی از اقدامات بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی است و به گفته فتاح تا کنون بیش از ۱۰ هزار پرونده به قوه قضائیه ارجاع داده شده است.
به گفته سید پرویز فتاح هیچ یک از اقدامات و برنامه‌های بنیاد مستضعفان تا کنون معطل تحریمها و محدودیت‌های ایجاد شده دشمنان انقلاب اسلامی نمانده است و از توامندی دانشمندان، متخصصان و سایر افراد متخصص و دارای مهارت داخل کشور در این راستا بهره برده شده است.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=7402
  • منبع : خبرگزاری دانشجو

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.