• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
کل اخبار 6255اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

آداب طرح نظر جدید در حوزه های علمیه! تجاری سازی، بسته بندی و قسط بندی امر دینی! امام جمعه‌ای که با دخترش پشت تریبون نماز جمعه رفت اما و اگرهای بودجه دولتی حوزه علمیه مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم

5
فضای مجازی، تهدید یا فرصت؟

مطالبه‌گری و استفاده حداکثری از رسانه +موشن‌گرافی

  • کد خبر : 15335
  • 21 خرداد 1400 - 14:34
مطالبه‌گری و استفاده حداکثری از رسانه +موشن‌گرافی
امروزه با گسترش رسانه‌ها، اخبار و مطالب مختلفی در کسری از ثانیه در جهان منتشر می‌شوند؛ تلفن‌های همراه، رسانه‌های کوچک و سریعی هستند که رویدادها را با سرعتی بالا انتشار می‌دهند و باعث ایجاد موجی از واکنش‌ در میان مردم و حتی مسئولان می‌شوند.

به گزارش صدای حوزه، امروزه با گسترش رسانه‌ها، اخبار و مطالب مختلفی در کسری از ثانیه در جهان منتشر می‌شوند. تلفن‌های همراه، رسانه‌های کوچک و سریعی هستند که رویدادها را با سرعتی بالا انتشار می‌دهند و باعث ایجاد موجی از واکنش‌ در میان مردم و حتی مسئولان می‌شوند.

با مطالبه‌گری درست و استفاده صحیح از رسانه، می‌شود بسیاری از مشکلات اجتماعی را برطرف کرد. البته مطالبه‌گری آداب و قوانینی دارد که برای یادگرفتن آن نیاز به فراگیری سواد رسانه است.

با ظهور رسانه‌های ارتباطی در دنیای نوین و همه‌گیر شدن این رسانه‌ها توسط تلفن‌های همراه، کوچک‌ترین اتفاقات هم از دید این رسانه‌ها مخفی نمی‌ماند و با سرعت انتشار بالا باعث ایجاد موجی از خبرهای مختلف می‌شوند تا جایی که بالاترین مقام‌های سیاسی هم به این اخبار واکنش نشان می‌دهند.

حتماً زلزله‌ سال ۱۳۹۷ در استان کرمانشاه که با خرابی‌های زیادی همراه بود را به خاطر دارید. انتشار لحظه‌به‌لحظه اخبار و تصاویر مربوط به این حادثه باعث شد تا کمک‌های مردمی از سراسر کشور به این منطقه روانه شده و موجی از همدلی در کشور ایجاد شود. همچنین قطع آب در مناطق محروم خوزستان در سال ۱۳۹۹ از دیگر موضوعاتی بود که انتشار خبر توسط مردم و بازتاب آن در رسانه‌ها، باعث شد اکثر مسئولان به این موضوع واکنش نشان داده و مشکلات را در کمترین زمان برطرف کنند.

بنابراین با مطالبه‌گری درست و استفاده صحیح از رسانه می‌شود بسیاری از مشکلات اجتماعی را برطرف کرد البته مطالبه گری آداب و قوانینی دارد که برای یادگرفتن آن نیاز به فراگیری سواد رسانه است.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=15335
  • منبع : تسنیم

مطالب مرتبط

13آذر
خانواده مقاوم و کنشگری فرهنگی در فضای مجازی؛ فرصت همزبانی در عصر جدید!
در پیش نشست همایش بین‌المللی خانواده مقاوم، مطرح شد؛

خانواده مقاوم و کنشگری فرهنگی در فضای مجازی؛ فرصت همزبانی در عصر جدید!

31اردیبهشت
کاش یک دهم آسیب‌شناس‌ها، دستاوردشناس داشتیم
تحلیل «سلام فرمانده» از زاویه‌ای نو؛

کاش یک دهم آسیب‌شناس‌ها، دستاوردشناس داشتیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.