• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
کل اخبار 6256اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

آداب طرح نظر جدید در حوزه های علمیه! تجاری سازی، بسته بندی و قسط بندی امر دینی! امام جمعه‌ای که با دخترش پشت تریبون نماز جمعه رفت اما و اگرهای بودجه دولتی حوزه علمیه مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم

6
در ادامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت؛

۱۲ سوالی که درباره خطیب، بی پاسخ ماند!

  • کد خبر : 22736
  • 02 شهریور 1400 - 15:41
۱۲ سوالی که درباره خطیب، بی پاسخ ماند!
چرا جریان انقلابی قم با آقای خطیب مخالفند و جریان فتنه و اصلاحات مانند ابطحی و فرید مدرسی و روزنامه های شرق و آرمان و سایت خبرآنلاین از وزارت آقای خطیب استقبال کرده و خوشحال شده اند؟!

به گزارش صدای حوزه، حجت الاسلام قاسم روانبخش در نقد وزیر پیشنهادی اطلاعات یادداشتی را در کانال شخصی خود منتشر کرده است که در ادامه می خوانید:

۱۲ سوالی که درباره خطیب وزیر پیشنهادی اطلاعات پرسیده شده و بی پاسخ مانده است:

۱٫چرا به رغم تقاضای مخالفان ، فتنه را محکوم نکرد؟

۲٫چرا آقای خطیب نسبت به نمایندگان مخالف بی اعتنایی کرد و به هیچ یک از سوالات آن ها پاسخ نداد؟!

۳٫آیا پاسخ ندادن به پرسش های نمایندگان به معنای تبختر و تکبر وزیر پیشنهادی است یا به معنای این است که حرف های نمایندگان مخالف، پاسخی ندارد و واقعیت خطیب همان است که توسط نمایندگان تصویر شده است؟!

۴٫چرا نطق مخالفان خطیب در بخش های مختلف صدا و سیما وسایت های خبری مهم دولتی سانسور شده است؟! آیا این کار با فشار وزارت صورت گرفته است؟!

۵٫چرا آقای خطیب به برخی اتهاماتی که در نطق موافق ایشان به ایشان زده شد پاسخ نداد؟

۶٫چرا جریان انقلابی قم با آقای خطیب مخالفند و جریان فتنه و اصلاحات مانند ابطحی و فرید مدرسی و روزنامه های شرق و آرمان و سایت خبرآنلاین از وزارت آقای خطیب استقبال کرده خوشحال شده اند؟!

۷٫طبق ادعای آقای ذوالنور، آقای خطیب حکم قاضی درباره طلاب پرسشگر از هاشمی رفسنجانی اجرا نکرده است، مگر اداره اطلاعات پلیس قضایی است؟ و اگر این رسالت را به دوش اداره اطلاعات قم گذاشته شده است چرا قانون شکنی کرده است و آن را اجرا نکرده است؟ آیا قرار است در جایگاه وزارت هم دستورات رئیس جمهور و مقامات بالاتر را اجرا نکند؟! (البته این موضوع به گونه دیگری بود که در زمان خودش روشن خواهد شد)

۸٫ در پاسخ به این سوال که چرا خطیب در مدت ۱۰ سال حضورش در جایگاه حفاظت قوه اقدام موثری در مبارزه با فساد نداشته است خود ایشان که پاسخ نداد ولی نماینده موافق در توجیه این عملکرد ضعیف گفت که موضوع اکبر طبری به سپاه واگذار شده است، براستی اگر آقای خطیب در جایگاه معاونت حفاظت قوه قضائیه وظایف خودش را خوب انجام داده بود آیا باز هم سپاه در این موضوع ورود می کرد؟! قابل ذکر است که عمدتا اطلاعات سپاه در مواردی وارد می شود که وزارت وظیفه خودش را درست عمل نکرده باشد. (سریال گاندو در همین باره ساخته شده است)

۹٫چرا مجلس و رییس جمهور به پیشنهاد مطرح شده درباره تشکیل کمیته تحقیق و تفحص درباره عملکرد خطیب در قم پاسخ مثبت ندادند؟!

۱۰٫ چرا وزارت اطلاعات آقای روحانی از جمله معاون پارلمانی وزارت برای رای آوری آقای خطیب سنگ تمام گذاشته اند؟! با این وجود چگونه خطیب می خواهد وزیر تحول باشد؟!

۱۱٫آیا در صورتی که خطیب موفق به اخذ رأی اعتماد از مجلس شود و این سوالات بی پاسخ بماند از مشروعیت و مقبولیت اجتماعی لازم برخوردار خواهد بود؟!

۱۲٫روشن است که وزارت اطلاعات چشم نظام است آیا با چنین وزیری می توان دولت انقلابی و قوی و ضد فساد تشکیل داد؟!

بی تردید تشکیل دولت نتیجه کار مشترک رئیس جمهور و نمایندگان مجلس است چنان چه نمایندگان محترم مجلس به وظیفه قانونی خویش عمل نکنند و تحقیق و تفحص لازم در این باره نداشته باشند و با گفته این و آن به وزیر پیشنهادی رای اعتماد بدهند، در عملکرد ۴ ساله وی و کوتاهی ها و….. شریک خواهند بود و در پیشگاه عدل الهی باید پاسخگوی عملکرد خطیب و مجموعه تحت امر او باشند. فراموش نمی کنم جمله مرحوم علامه استادمان مصباح که فرمودند برای هر دست بالا کردن و دست بالا نکردنتان در مجلس، پاسخی تهیه کنید چرا که در دادگاه الهی مو را از ماست می کشند.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=22736

مطالب مرتبط

20اردیبهشت
دولت سیزدهم، فوق سلطان چاپ پول است + بررسی آماری این ادعا
ادعای رئیس‌کل بانک مرکزی دولت روحانی:

دولت سیزدهم، فوق سلطان چاپ پول است + بررسی آماری این ادعا

17اردیبهشت
دولت آقای رئیسی را منصفانه قضاوت کنیم!
درپی حواشی اخیر پیرامون دولت سیزدهم؛

دولت آقای رئیسی را منصفانه قضاوت کنیم!

06اردیبهشت
سیر نزولی رشد پایه پولی در دولت سیزدهم و دنده معکوس سرعت تورم
با توقف استقراض دولت از بانک مرکزی صورت گرفت؛

سیر نزولی رشد پایه پولی در دولت سیزدهم و دنده معکوس سرعت تورم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.