• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
کل اخبار 6256اخبار امروز 1

صدای حوزه امروز

آداب طرح نظر جدید در حوزه های علمیه! تجاری سازی، بسته بندی و قسط بندی امر دینی! امام جمعه‌ای که با دخترش پشت تریبون نماز جمعه رفت اما و اگرهای بودجه دولتی حوزه علمیه مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم

4

مهمترین شاخصه و آرمان انقلاب اسلامی حمایت از مظلومان جهان است

  • کد خبر : 13777
  • 01 خرداد 1400 - 14:43
مهمترین شاخصه و آرمان انقلاب اسلامی حمایت از مظلومان جهان است

آیت الله عبدالهی با بیان اینکه مهمترین آرمان انقلاب اسلامی حمایت از مظلومان جهان است، گفت: آزادی خواهان جهان فریاد خروشان خود را در جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین سردهند.

آیت الله محمود عبدالهی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن محکومیت جنایات ددمنشانه رژیم سفاک صهیونیستی در نوار غزه، گفت: بدون تردید بیت المقدس و مسجد الاقصی مراکز مقدسی برای تمام ادیان الهی و پایگاه و جایگاهی برای نشر معارف انبیای الهی بوده است.

آیت الله عبدالهی با بیان اینکه در اسلام شهر مکه و مدینه مقدس است، افزود: شهر مکه به جهت وجود مسجد الحرام و مدینه به خاطر مسجد النبی و آرامگاه مقدس پیامبر مقدس بوده، همچنین سرزمین فلسطین به جهت وجود مسجد الاقصی دارای تقدس و احترام ویژه الهی بوده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه ابراز داشت: مسجد الاقصی جایگاه معراج پیامبر اکرم(ص) و نخستین قلبه گاه مسلمین بوده و مرکز مشترکی برای اتحاد میان ادیان ابراهیمی همچون یهودیت، مسیحیت و مسلمانان است.

وی با بیان اینکه فلسطین کشور اسلامی بوده که مورد تجاوز استکبار جهانی قرار گرفته، گفت: امروز شاهد این هستیم که رژیم محنوس صهیونیستی با وحشیانه ترین حملات مردم مظلوم فلسطین را مورد تهاجم قرار داده و کودکان و جوانان و زنان مورد هجوم بی رحمانه مزدوران اسراییلی قرار گفته است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه بیان کرد: بر اساس فطرت انسانی، تمایلات ملی و اسلامی و وجدان اخلاقی بر این حکم می کند که از مردم مظلوم در هر نقطه جهان دفاع کرده و جهانیان در پاسخ به ندای «هل من ناصر ینصرنی» مردم بی دفاع غزه به جوش و خروش برخیزند.

وی بر لزوم اتحاد و همبستگی امت اسلامی در برابر محکومیت رژیم صهیونیستی تأکید کرد و افزود: مردم کشورهای مسلمان با تجمعات و راهپیمایی خود، جنایت های رژیم اشغالگر قدس را محکوم کرده و همچنین همبستگی و اتحاد خود را با مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و غزه اعلام کنند.

آیت الله عبدالهی با اینکه مهمترین شاخصه و آرمان انقلاب اسلامی حمایت از مظلومان جهان و مردم بی دفاع فلسطین است، گفت: باید مردم ایران و انسانهای آزادی خواه جهان، فریاد خروشان خود را در جهت حمایت از مظلومان فلسطین سر دهند و از جنایت این رژیم منحوس اعلام انزجار جویند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه بیان کرد: مسؤولان و سران کشورهای اسلامی نیز حمایت های خود را اعلام داشته باشند تا اینکه اتمام حجتی برای استکبار جهانی به ویژه اسراییل جنایتکار شود./۹۹۸/  

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=13777

برچسب ها

مطالب مرتبط

21اردیبهشت
درهای جهنم به روی رژیم صهیونیستی گشوده خواهد شد
هشدار نسبت به اقدام علیه سران حماس؛

درهای جهنم به روی رژیم صهیونیستی گشوده خواهد شد

20اردیبهشت
مبارزه با رژیم صهیونیستی دغدغه‌ همیشگی طالب زاده بود

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.