• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 6277اخبار امروز 0
18
بیانیه؛

بیانیه معاون سیاسی سابق وزارت کشور درباره دلایل برکناری‌اش

  • کد خبر : 44075
  • 25 مرداد 1402 - 18:02
بیانیه معاون سیاسی سابق وزارت کشور درباره دلایل برکناری‌اش
محمدرضا غلامرضا که به تازگی مسئولیت معاونت سیاسی وزارت کشور و ریاست ستاد انتخابات کشور را به «سیدمحمدتقی شاهچراغی» واگذار کرده است، بیانیه‌ای ۹ صادر کرد.

به گزارش صدای حوزه،محمدرضا غلامرضا که به تازگی مسئولیت معاونت سیاسی وزارت کشور و ریاست ستاد انتخابات کشور را به «سیدمحمدتقی شاهچراغی» واگذار کرده است، امروز در بیانیه‌ای ۹ بندی نوشت:
▫️با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان مجلس به استیضاح وزیر و عدم رعایت مصالح قطعی کشور که تبعات آن آسیب جدی برای نظم و امنیت کشور به دنبال داشت، اینجانب ادامه کار را به مصلحت ندانستم و تصمیم به کناره گیری گرفتم.

بند ۴ بخشنامه از این قرار بود:

فرمانداران، بخشداران و معاونین فرماندار ضمن تداوم پیشبرد امور شهرستان در حوزه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، توسعه‌ای و … در روابط با نمایندگان محترم مجلس، در دوره باقی‌مانده تا انتخابات، برای پیشگیری از هرگونه سوء‌برداشت، نسبت به عدم همراهی و معیّت نماینده محترم شهرستان در حوزه انتخابیه در موضوعات و جلسات شائبه‌دار، حساسیت و دقت لازم را داشته باشند. مدیریت این موضوع بر عهده معاونین سیاسی می‌باشد.

طرح استیضاح وزیر کشور آن هم در ایام ثبت نام انتخابات و سالگرد اغتشاشات سال گذشته به بهانه بخشنامه‌ای قانونی که لغو شده بود، بدعتی عجیب و بهت آور در تاریخ سیاسی کشور و روابط بین دولت و مجلس در ادوار مختلف، بود.

▫️پیغام رسید که استیضاح وزیر کشور به دلیل فشارهای برخی نمایندگان، توسط شخص آقای قالیباف در روز دوشنبه مورخ ۲۳ مرداد اعلام وصول خواهد شد و تنها راه عدم اعلام وصول، برکناری معاون سیاسی است.

مطالعه متن کامل بیانیه

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=44075
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.