• امروز : دوشنبه - ۲۸ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 18 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

7
مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس:

وقتی روحانیت مردم را از اهداف دشمنان آگاه کند، اثر شبکه های ماهواره ای کمتر خواهد شد

  • کد خبر : 28345
  • 26 مهر 1400 - 11:13
وقتی روحانیت مردم را از اهداف دشمنان آگاه کند، اثر شبکه های ماهواره ای کمتر خواهد شد
در عصری که به عنوان عصر ارتباطات از آن یاد می شود، امروز در فضای رسانه ای جهان حدود ۳۰۰ شبکه ماهواری فارسی زبان علیه ایران در حال پخش هستند و آبشخور آن نیز لابی صهیونیست و اتحاد عبری عربی است.

به گزارش صدای  حوزه از شیراز، سید تقی سهرابی، عصر یکشنبه در جلسه هماهنگی همایش پرچمداران انقلاب اسلامی که در سالن اجتماعات دفتر نماینده ولی فقیه در فارس برگزار شد، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص وظایف طلاب اظهار کرد:در نظام اسلامی وظیفه روحانیون فقط گفتن مسئله نماز و روزه نیست، بلکه مردم را روشن، بیدار و بصیرت افزایی می کنند.

وی ادامه داد: نظام سلطه در قبل از انقلاب یک فعالیت برنامه ریزی شده علیه روحانیت شیعه آغاز کرده و اکنون هم ادامه دارد و دلیل آن نیز فرمایش مقام معظم رهبری است، چراکه هنگامی علما و روحانیت مسئله می گویند کسی کاری نمی کند و دشمن هم راضی است، اما به دلیل آگاه کردن مردم نسبت به استعمار دشمن ایجاد شبهه می کند و مورد کینه دشمنن قرار می گیرد.

به گفته مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس، دشمنان فعالیت های بسیاری را علیه روحانیت از حذف فیزیکی تا بکارگیری شیوه های مختلف انجام داده اند، تا روحانیت را از وظایف اصلی خود دور کنند.

وی عنوان کرد: در عصری که به عنوان عصر ارتباطات از آن یاد می شود، امروز در فضای رسانه ای جهان حدود ۳۰۰ شبکه ماهواری فارسی زبان علیه ایران در حال پخش هستند و آبشخور آن نیز لابی صهیونیست و اتحاد عبری عربی است. در فضای مجازی هم هزاران شبکه علیه نظام مقدس اسلامی فعالیت می کنند. هنگامی روحانیت مردم را از اهداف شوم دشمنان آگاه کند اثر شبکه های ماهواره ای و اینترنتی به شدت کمتر خواهد شد، بنابراین اگر ضعیف کار کنیم به نوعی در زمین دشمن کار کرده ایم.

سهرابی خاطرنشان کرد: یکی از اهدافی که در برگزاری همایش ها مورد توجه قرار می گیرد این است که توجه مخاطب هدف را به ماموریت های همایش جلب کنیم، همچنین نقش روحانیت در تقویت مولفه هایی که وظیفه دارند بسیار مهم است.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=28345

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.