• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 6239اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب

4
درپی حواشی اخیر پیرامون دولت سیزدهم؛

دولت آقای رئیسی را منصفانه قضاوت کنیم!

  • کد خبر : 42345
  • 17 اردیبهشت 1401 - 14:17
دولت آقای رئیسی را منصفانه قضاوت کنیم!
ظاهراََ با تصویب حذف یارانه پنهان گندم برای مبارزه با سودجویی‌ها و دلالی‌ها ، موج شدیدی از تخریب‌ها و قضاوت های نادرست علیه دولت راه افتاده است و حس ناامیدی شدیدی به مردم القاء می‌‌شود. ان‌شاءالله دولت با تدبیر صحیح این قضیه را به نحوی حل کند که قشر ضعیف جامعه متضرر نشوند .

به گزارش خبرنگار فضای مجازی صدای حوزه، در پی حواشی اخیر پیرامون دولت سیزدهم، درباره افزایش قیمت آرد صنعتی، یادداشتی در کانال ایتایی شم سیاسی درباره قضاوت منصفانه ی رئیس جمهور قرار گرفته که در ادامه می توانید مطالعه بفرمایید.

ظاهراََ با تصویب حذف یارانه پنهان گندم برای مبارزه با سودجویی‌ها و دلالی‌ها ، موج شدیدی از تخریب‌ها و قضاوت های نادرست علیه دولت راه افتاده است و حس ناامیدی شدیدی به مردم القاء می‌‌شود .

ان‌شاءالله دولت با تدبیر صحیح این قضیه را به نحوی حل کند که قشر ضعیف جامعه متضرر نشوند .

اما خوب است برای قضاوت صحیح در فضای تخریب دولت به برخی موارد دقت کرد :

۱. به رغم اینکه آیت‌الله رئیسی کشور را با کسری بودجه بیش از ۴۰۰ هزار میلیارد تومانی تحویل گرفت . (یک سوم بودجه عمومی کشور) اما توانست بدون استقراض از بانک مرکزی و افزایش نقدینگی کشور را اداره کند!

برای کسب اطلاعات بیشتر 👈 کلیک کنید .‌

۲. با اینکه روحانی ۸ میلیارد دلار ارز ترجیحی مصوب سال ۱۴۰۰ را مصرف کرده بود و پولی برای واردات کالاهای اساسی با ارز ۴۲۰۰ برای دولت آیت‌الله رئیسی وجود نداشت ، دولت توانست بازار کالاهای اساسی را بدون ارز ۴۲۰۰ اختصاص یافته به واردات کالاهای اساسی مدیریت کند!

برای کسب اطلاعات بیشتر 👈 کلیک  کنید .‌

۳. با اینکه آیت‌الله رئیسی تورم ۵۷ درصدی که بالاترین تورم ۷۰ سال اخیر بود را از دولت قبل تحویل گرفت ، با وجود کسری بودجه و افزایش حقوق‌ها نه تنها نرخ تورم در دولت او افزایش نیافت بلکه روند مستمر کاهشی نیز داشت .

برای کسب اطلاعات بیشتر 👈 کلیک کنید .‌
برای کسب اطلاعات بیشتر 👈 کلیک کنید .

۴. از زمان سرکار آمدن دولت جدید ماهیانه ۱۰ هزار میلیارد تومان بدهی اوراق قرضه‌ دولت قبل تسویه شده است .

برای کسب اطلاعات بیشتر 👈 کلیک کنید .‌

۵. با در پیش گرفتن دیپلماسی منطقه‌ای صادرات غیر نفتی کشور نسبت به سال ۱۳۹۹ بیش از ۴۰ درصد رشد داشت است . همچنین صادرات نفتی ۲۳۰ درصد افزایش داشته است .

برای کسب اطلاعات بیشتر 👈 کلیک کنید .‌

۶. الکترونیکی شدن اخذ مجوزهای کسب و کار ، اعلام تراز مالی شرکت‌های دولتی در کدال ، اعلام اسامی ابربدهکاران بانکی و آغاز وصول مطالبات!

۷. دیپلماسی خوب : عضویت در سازمان همکاری‌ شانگهای ، گرفتن بدهی ۴۰۰ میلیون پوندی از انگلیس بعد ۴۳ سال، آغاز مجدد خط لوله گاز ترکمنستان- آذربایجان و… .

️خواهش می‌کنم آیت‌الله رئیسی را با توجه به واقعیت‌هایی که وجود داشته و دارد ارزیابی کنید!

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=42345
  • نویسنده : حمید رضا باقری
  • منبع : کانال ایتایی شم سیاسی

مطالب مرتبط

20اردیبهشت
دولت سیزدهم، فوق سلطان چاپ پول است + بررسی آماری این ادعا
ادعای رئیس‌کل بانک مرکزی دولت روحانی:

دولت سیزدهم، فوق سلطان چاپ پول است + بررسی آماری این ادعا

17اردیبهشت
تلاش بی وقفه رئیس جمهور برای حل مشکلات کشور و یک پرسش
روایت وزیر فرهنگ از تعطیلات رئیس جمهور؛

تلاش بی وقفه رئیس جمهور برای حل مشکلات کشور و یک پرسش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. منصفانه این هست که حسن روحانی جیب ما را زد ولی تهش یه پولی گذاشت
    اما ابراهیم رییسی جیب ما را فقط میزند
    و به ریش ما میخندد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.