• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

7
در حاشیه دور جدید مذاکرات در وین صورت گرفت؛

تلاش رسانه های غربی برای القای فضای منفی از مذاکرات

  • کد خبر : 32600
  • 13 آذر 1400 - 13:11
تلاش رسانه های غربی برای القای فضای منفی از مذاکرات
برخی رسانه ها و خبرنگاران غربی در گزارش‌هایی آن هم به نقل از منابع آگاه، اخباری را از پاسخ منفی طرف‌های مقابل به پیشنهادات ایران منتشر می‌کنند.

به گزارش صدای حوزه، چهارشنبه شب تیم مذاکره کننده ایرانی در وین ۲ سند شامل رفع تحریم‌ها و مسائل هسته‌ای به طرف‌های مقابل ارائه کرد و در حالی که «علی باقری» معاون وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران و رئیس هیات مذاکره‌ کننده ایران در گفت‌وگوی وین در مصاحبه با یک شبکه لبنانی گفت که ایران انتظار دارد دیگر طرف‌ها پاسخ حقوقی و ادله منطقی خود را به پیشنهادهای طرف ایرانی ارائه کنند، یکسری رسانه ها و خبرنگاران غربی در گزارش‌هایی آن هم به نقل از منابع آگاه، اخباری را از پاسخ منفی طرف‌های مقابل به این دو سند و پیشنهادات ایران منتشر می‌کنند و درصدد القای فضای منفی از مذاکرات به مخاطبان هستند.

انتشار اخبار منفی از سوی این خبرنگاران که قصد و نیتشان کاملا مشخص و به دنبال شکست مذاکرات هستند، در حالی صورت می‌گیرد که ایران در این دور از مذاکرات با تیمی که در وین مستقر کرد، نشان داد به دنبال مذاکراتی جدی و حصول توافقی خوب در جهت احقاق حقوق مردم ایران و رفع تحریم‌های غیرقانونی و یکجانبه است. 

در ترکیب تیم ایرانی این بار دو معاون از وزارت امور خارجه (معاونان دیپلماسی اقتصادی و امور حقوقی و بین‌المللی) و همچنین معاون امور ارزی و بین‌الملل بانک مرکزی، معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی، معاون بین‌الملل و بازرگانی وزارت نفت و مشاور اقتصادی معاون اول رئیس‌جمهور و رئیس‌کل اسبق بانک مرکزی حضور دارند. براساس اعلام جمهوری اسلامی ایران، هیأت ایرانی با هدف تمرکز جدی بر مسئله رفع تحریم‌ها علیه ملت ایران، با ترکیبی حقوقی و اقتصادی در این نشست شرکت کرده و این ترکیب خود تأییدی بر اراده ایران برای حصول نتیجه است.

در همین راستا نیز علی باقری معاون سیاسی وزیر خارجه ارائه ۲ سند از سوی ایران به طرف مقابل شامل لغو تحریم‌ها و مسائل هسته‌ای را نشانه جدیت جمهوری اسلامی خواند و گفت: در وین هستیم که گفت‌وگوها را ادامه دهیم.

از سوی دیگر حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه نیز امروز در گفت‌وگوی تلفنی با جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: هیأت ایرانی با حسن نیت ، اختیارات لازم و ابتکارات دست یافتنی و رو به جلو، به شکلی فعال در میز مذاکرات حضور دارد. در هر مذاکره و اقدامی پایان دادن کامل به تحریم‌های ناقض برجام هدف مشارکت ماست.

لازم به ذکر است، دور جدید مذاکرات بین ایران و گروه ۱+۴ از روز دوشنبه با برگزاری نشست افتتاحیه کمیسیون مشترک برجام در هشتم آذر ماه در وین رسما آغاز شد. 

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=32600
  • منبع : فارس

مطالب مرتبط

29اردیبهشت
ایران مقابل آمریکا پیروز شده است
اعتراف جالب مشاور ترامپ پس از 41 سال؛

ایران مقابل آمریکا پیروز شده است

24اردیبهشت
گذشت زمان به ضرر اروپا و آمریکاست/ بورل پیشنهاد جدیدی نداشت
19اردیبهشت
حرکت بایدن در مسیر سیاست تجاری یکجانبه‌گرای ترامپ
گزارش اندیشکده‌ آمریکایی از عملکرد دولت بایدن در حوزه تجارت؛

حرکت بایدن در مسیر سیاست تجاری یکجانبه‌گرای ترامپ

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.