• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

8
دبیر ستاد راهبری عفاف و حجاب حوزه های علمیه مطرح کرد؛

موج سواری سلبریتی ها با معاندان قابل بخشش نیست!

  • کد خبر : 43547
  • 02 مهر 1401 - 20:47
موج سواری سلبریتی ها با معاندان قابل بخشش نیست!
حجت‌الاسلام سیدنژاد گفت: مطالبه ما از صدا و سیما این است؛ طبق خواسته خود این افراد تلویزیون دیگر حق پخش چهره آنان را ندارد. ولی مهمتر از آن محرومیت چهره این افراد در سایر رسانه های جمهوری اسلامی از جمله سینما است.

به گزارش صدای حوزه، حجت الاسلام سیدعباس سیدنژاد دبیر ستاد راهبری عفاف و حجاب حوزه های علمیه با اشاره به حوادث اخیر کشور و نقش برخی سلبریتی ها در دمیدن به آتش این حوادث گفت: حادثه فوت مرحوم مهسا امینی حقیقتا تلخ بود و همه مردم و مسئولین از این اتفاق ناراحتند. امیدواریم با بررسی دقیق ابعاد این حادثه کمی از آلام خانواده مرحومه و ملت ایران کم شود و هرگز شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

وقتی سلبریتی ها نمکدان می شکنند!

وی افزود: اما هیچکس هرگز راضی نیست از دل یک حادثه ناگوار، حوادث متعدد دیگری رخ دهد. در این چند روز غیر از خسارت های مالی از بیت المال، چندین تن از هموطنان ما خواسته یا ناخواسته در این اغتشاشات فوت کرده اند، مجروح شده اند که مقصر اصلی آن کسانی هستند که در این آتش فتنه دمیده اند و متهم اصلی برخی از بازیگران و سلبریتی هایی هستند که تا کنون منافقانه از سفره انقلاب و جمهوری اسلامی ارتزاق کرده اند ولی امروز با شبکه های معاند همراه شده اند.

حجت‌الاسلام سید نژاد بیان داشت: این افراد از طریق همین تلویزیون جمهوری اسلامی و فرصتی که رسانه ملی به ایشان داده، با تولید برنامه های حتی ضعیف به تدریج به رشد هنری رسیده اند و صاحب نام شده اند ولی هر از گاهی که کشور با مدیریت شبکه های معاند دچار چالش می شود و به زعم و خیال باطلشان چون تصور می‌کنند کار نظام تمام شده است، خودشان را با این شبکه ها همراه می کنند.

موج سواری سلبریتی ها با معاندان قابل بخشش نیست

وی ادامه داد: البته ما خوشحالیم که در این پیچ حساس تاریخی نظام، چهره این منافقین آشکار می شود، اما در حادثه اخیر و فوت مرحومه مهسا امینی، موج سواری های توسط این افراد انجام گرفته که قابل بخشش نیست. برخی کشف حجاب کردند و برخی هم‌ خواهان این بودند که حتی یک فریم از چهره شان در تلویزیون پخش نشود تا از این طریق آتش فتنه را بیشتر و عده ای را به خیابان ها بکشانند.

مطالبه ما از صدا وسیما که روشن است

دبیر ستاد راهبری عفاف و حجاب حوزه های علمیه گفت: با این حساب مطالبه ما از صدا وسیما که روشن است؛ طبق خواسته خود این افراد تلویزیون دیگر حق پخش چهره این افراد را ندارد. ولی مهمتر از آن محرومیت چهره این افراد در سایر رسانه های جمهوری اسلامی از جمله سینما است. برای جمهوری اسلامی بین تلویزبون و سینما و سایر رسانه های تحت مدیریت و مجوز گرفته فرقی ندارد.‌

وی افزود: پس، مطالبه ما از وزارت ارشاد و سازمان سینمایی و البته قوه قضائیه این است که‌ فعالیت این افراد در سینما هم ممنوع شود.نمی شود که فردی رسانه ملی کشور را از پخش چهره خود ممنوع کند، ولی آزادانه در سینما فعالیت کند. این تناقض مردم را عصبانی و سردرگم می‌کند.

حجت‌الاسلام سیدنژاد ادامه داد: این سلبریتی ها نه تنها در مسئله کشف حجاب بلکه در مرگ قربانی های این چند روز، سوزاندن قرآن، هتک حرمت به نیروی انتظامی و شهادت آنان، در برداشتن حجاب از سر زن مسلمان شریک جرمند و باید محاکمه بشوند.

وی تأکید کرد: این مطالبه ماست و قطعا پیگیری خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=43547
  • منبع : خبرگزاری حوزه

مطالب مرتبط

21اردیبهشت
مدیران جدید ۶ شبکه صداوسیما منصوب شدند
تغییرات در رسانه ملی با حکم معاون سیما؛

مدیران جدید ۶ شبکه صداوسیما منصوب شدند

14اردیبهشت
طالب‌زاده با “افق نو” دنبال فروپاشی اسرائیل در سطح جهانی بود
دیپلمات سابق و دبیر کنفرانس بین المللی افق نو:

طالب‌زاده با “افق نو” دنبال فروپاشی اسرائیل در سطح جهانی بود

05اردیبهشت
فشار آنتن نباید ما را از اهمیت فیلمنامه غافل کند!
رئیس رسانه ملی در دیدار با هنرمندان مطرح کرد؛

فشار آنتن نباید ما را از اهمیت فیلمنامه غافل کند!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. ۱۵ فروردین با وساطت وزارت ارشاد و سازمان سینمایی کل سلبریتی های درگیر بدون درج سو پیشینه بخشیده شدن توسط مسئولین!!! حقوق مردم هم کشک….
    کی از حقوق ما دفاع میکنه… !؟!؟!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.