به گزارش صدای حوزه، مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی، در راستای آسان سازی دسترسی به خدمات این مرکز، بر سامانه جامع خدمات پاسخگو متمرکز شده و تمام خدمات پاسخگویی خود را در این سامانه ارائه می کند.
این سامانه که از دو طریق نرم افزار کاربردی تلفن همراه و صفحات وب ارائه می شود، خدمات متعددی از جمله خدمات ذیل را ارائه می کند:
امکان پاسخگویی آنلاین و آفلاین، ارتباط مستقیم متنی به صورت زنده و غیرزنده، امکان جستجوی هوشمند در بانکهای پرسش و پاسخ مرکز، راه اندازی کانال های تخصصی پاسخ به سؤالات، امکان اشتراک گذاری محتوای تولید شده در تمام شبکههای اجتماعی، امکان دسترسی به سابقه گفتگوها و پرسشهای خود، امکان رونوشت و ذخیره سازی سوالات پاسخ داده شده و سایر خدمات.
این نرم افزار در دو نسخه وب و اپلیکیشن در دسترس کاربران قرار دارد:
نسخه “اپلیکیشن پاسخگو” : cafebazaar.ir/app/ir.pasokhgoo.app
نسخه “وب پاسخگو” : User.pasokhgoo.ir
صندوق صوتی:
صندوق صوتی مرکز به شماره ۰۹۶۴۰۰ که پس از وارد کردن عدد ۱ با ثبت پرسش به صورت صورتی، پس از حداکثر ۲۴ ساعت، با وارد کردن عدد ۲ پاسخ قابل دریافت است.
پیامک احکام شرعی:
مخاطبان می توانند سؤالات احکام شرعی خود را با بیان نام مرجع تقلید خود، به شماره ۳۰۰۰۹۶۴۰ پیامک کرده و حداکثر ۲۴ ساعت، پاسخ خود را از طریق پیامک دریافت خواهید کرد.
کارشناسان پاسخگو در مرکز ملی پاسخگویی با آروزی سالی سرشار از موفقیت برای مردم عزیز، در روزهای تعطیلات نوروز، در بخش های تخصصی قرآن، حدیث، احکام، اخلاق، عقاید، تاریخ، مشاوره و روانشناسی پاسخگوی سوالات هموطنان خواهند بود.