• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 6241اخبار امروز 1

صدای حوزه امروز

اما و اگرهای بودجه دولتی حوزه علمیه مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید!

6
هشدار پلیس فتای قم به شهروندان:

فیشینگ با پیامک جعلی مسدودی سیم‌کارت

  • کد خبر : 23613
  • 10 شهریور 1400 - 12:45
فیشینگ با پیامک جعلی مسدودی سیم‌کارت
رئیس پلیس فتا استان قم: بتازگی پیامک‌هایی جعلی برای برخی از افراد ارسال شده، که متن آن به شرح زیر بوده و در آن لینکی برای دانلود بدافزاری به اسم همیاب24 وجود داشته است:

به گزارش خبرنگار فضای مجازی صدای حوزه، نویسنده‌ی کانال ایتای قم آنلاین به نقل از رئیس پلیس فتای استان قم وشت:

بتازگی پیامک‌هایی جعلی برای برخی از افراد ارسال شده، که متن آن به شرح زیر بوده و در آن لینکی برای دانلود بدافزاری به اسم همیاب۲۴ وجود داشته است:

«مشترک گرامی شماره شما به دلیل استفاده از سایت های غیر مجاز به زودی مسدود خواهد شد.
به منظور پیشگیری از ویروس کرونا و عدم مراجعه به شعبه های رسمی میتوانید از طریق نرم افزار همیاب۲۴ سیم کارت را پیگیری کنید.»

این بدافزار بعد از نصب، مجوز دسترسی به پیامک‌های کاربر را دریافت می‌کند و پس از هدایت وی به یک درگاه جعلی فیشینگ، اطلاعات کارت وی را سرقت و در نهایت حسابش را خالی می‌نماید.

شهروندان عزیز توجه داشته باشند تنها آدرس معتبر سامانه همیاب ۲۴ که امکان «استعلام رجیستری گوشی» و «استعلام سرقتی گوشی تبلت و لپ‌تاپ» را برای کاربران فراهم می‌کند، آدرس زیر است:
https://hamyab24.ir

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=23613
  • منبع : onlineqom@

مطالب مرتبط

27اردیبهشت
مراسم تشییع مرحوم آیت الله فاطمی نیا در قم
25فروردین
برای گسترش اسلام از تمام ابزارها خصوصا فضای مجازی استفاده کنید
آیت الله مکارم شیرازی در دیدار فرمانده سپاه قم؛

برای گسترش اسلام از تمام ابزارها خصوصا فضای مجازی استفاده کنید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. برنامه همیاب۲۴ اصلی خیلی برنامه خوب و کاربردیه حواستون باشه جدیدا یک نفر داره از اسم همیاب سوءاستفاده میکنه و با ارسال پیامکای جعلی کلاهبرداری میکنه حتما برنامه همیاب۲۴ اصلی رو فقط از مایکتای معتبر مثل گوگل پلی و کافه بازار دانلود کنین و هر اطلاعاتی میخواین فقط به سایت اصلی همیاب به آ/درس hamyab24.ir مراجعه کنین

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.