به گزارش خبرنگار فضای مجازی صدای حوزه، قاسم یزدانی مقدم در کانال ایتای نویسندگان حوزوی نوشت:
دانشگاههای آمریکا در منطقه
پرده اول: مهمترین پایگاه های آمریکا در منطقه، دانشگاه هایی هستند که با هیچ منطقی خلع سلاح نمیشوند! مراکزی که وظیفه تربیت نیرو برای #امامت_آمریکایی_عالم را برعهده دارند: دانشگاه آمریکایی بغازیچی استانبول تاسیس۱۸۶۳/ دانشگاه آمریکایی بیروت لبنان ت ۱۸۸۶/ د.آ قاهره مصر ت۱۹۱۹/ د.آ ایروان ارمنستان ت۱۹۹۱/ د.آ دبی امارات ت ۱۹۹۵/ د.آ شارجه امارات ت ۱۹۹۷/ د.آ کویت ت۲۰۰۴/ د.آ کابل افغانستان ت۲۰۰۶(پنج سال پس از اشغال)/ د.آ سلیمانیه کردستان عراق ت۲۰۰۷(چهار سال پس از اشغال)/ و در نهایت دانشگاه آمریکایی بغداد عراق تاسیس ۲۰۲۱. تدریس در همه دانشگاه ها به زبان انگلیسی و اعطای مدرک معتبر بین المللی است و دانشجویانی که بیشترشان به پستهای حساس و کلیدی کشورهای جهان اسلام دست پیدا میکنند . البته واضح است که این ساده ترین و ماندگارترین نوع اشغال واقعی یک کشور بوسیله آمریکا است.
پرده دوم: در تفسیر روایی البرهان ذیل آیه ۴۷ سوره حج و در تفسیر کلمه: بِئْر مُعَطَّله(چاه متروکه)مجموعه روایاتی وارد شده از جمله اینکه منظور از چاه متروک، امام در غیبت است که مردم از علم در دسترس او استـفاده ای نمیکنند. بنابراین راز ظهور امام در #غدیر نهفته است یعنی حضور امام در عرصه های مختلف زندگی و نه فقط در ذهنیت انسانها، در منابر و در کتب. به عبارتی مهمترین پرسش بعد از انقلاب اسلامی این است: قم یا هاروارد؟چرا که انقلاب اسلامی مقدمه ای است برای ظهور، برای ساختن زندگی بر اساس معارف غدیر و اولین گام آن بنای بلند، طراحی یک طبقه بندی جدید از علوم است.