• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

4
نگاهی به المپیک از زاویه ای دیگر؛

با وجود تحریم ها، تیم المپیک ایران بالاتر از کشورهای مسلمان و عرب قرار گرفت

  • کد خبر : 21461
  • 19 مرداد 1400 - 10:58
با وجود تحریم ها، تیم المپیک ایران بالاتر از کشورهای مسلمان و عرب قرار گرفت
کسب مجموع 7 مدال و قرار گرفتن در جایگاه بیست و هفتم المپیک توکیو در حالی رقم خورد که سایه تحریم‌های سنگین دشمنان جمهوری اسلامی ایران، بر ورزش نیز سایه افکنده بود تا آنجا که پیش از مسابقات المپیک، حتی ساچمه و تپانچه جواد فروغی نیز نوازش تازیانه تحریم را تجربه کرده بود

مراسم اختتامیه المپیک توکیو در حالی هفدهم مرداد ماه برگزار شد که تیم اعزامی کشورمان با کسب سه مدال طلا، دو نقره و دو برنز در جایگاه بیست و هفتم جهان ایستاد.

جمهوری اسلامی ایران بالاتر از کشورهای مسلمان و عرب

با وجود عملیات رسانه ای شبکه های معاند فارسی زبان غربی و عربی و تلاش همه‌ جانبه برای کم ارزش جلوه دادن کار قهرمانان کشورمان؛ تیم المپیک جمهوری اسلامی ایران در بین کشورهای مسلمان بهترین عملکرد را از خود بر جای گذاشت؛ به طوری که در میان کشورهای مسلمان، پس از ایران، ازبکستان در رتبه ۳۱، ترکیه در رتبه ۳۴، قطر در جایگاه ۴۰ و مصر و اندونزی نیز در رتبه‌های ۵۴ و ۵۵ جهان ایستادند.

عربستان سعودی نیز مانند بحرین با وجود هزینه های بسیار جهت مدال آوری در المپیک، همچون سابق در کسب مدال طلا ناکام ماند و تنها با یک مدال نقره به رتبه ای بهتر از ۷۷ جهان دست نیافت.

شایان ذکر است که تیم رژیم صهیونیستی نیز در این مسابقات در رده ۳۹ قرار گرفت.

 

ایران

همچنین گفتنی است که تیم جمهوری اسلامی ایران در این المپیک نسبت به بسیاری از کشور های اروپایی و آمریکای لاتین، ازجمله کشورهای بلژیک، یونان، اوکراین، رومانی، پرتغال، آرژانتین و مکزیک در جایگاه بهتری قرار گرفت.

انتظار این است که مسئولین ورزش کشور با برنامه‌ریزی و رسیدگی به استعدادهای فراوان موجود در کشور، در رقابت های آینده جهانی و المپیک عملکرد بهتری را رقم بزنند و رتبه‌ای متناسب با ظرفیت بالای جوانان ورزشکار کشورمان را در ورزش قهرمانی به دست آورند.

سایه تحریم بر عملکرد ورزش و المپیک

اما باید توجه داشت که کسب این تعداد مدال و قرار گرفتن در جایگاه بیست و هفتم المپیک توکیو در حالی رقم خورد که سایه تحریم‌های سنگین دشمنان جمهوری اسلامی ایران، بر ورزش نیز سایه افکنده بود تا آنجا که پیش از مسابقات المپیک، حتی ساچمه و تپانچه جواد فروغی نیز نوازش تازیانه تحریم را تجربه کرده بود و بار دیگر ثابت کرد که بر خلاف ادعای مسئولان بین المللی ورزشی و کمیته المپیک، ورزش و سیاست از یکدیگر جدا نیستند.

مطالب مرتبط:

جواد فروغی، طلایی المپیک؛ این مدالم را به امام زمان(عج) و رهبرم تقدیم می‌کنم

هاشمی: امیدوارم تحریم‌ها از تجهیزات ورزشی برداشته شود/رقابت ما عادلانه نیست

 

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=21461
  • نویسنده : عمار جوکار

مطالب مرتبط

26شهریور
«امید معکوس» مصطفی ملکیان
14مرداد
دفاعی عقیم و پرهزینه
حکومت علوی؛ بعثت عدالت

دفاعی عقیم و پرهزینه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.