• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6238اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است

3
در پی انتشار تبلیغ زننده از شرکت دومینو:

توی دهان «دومینو» بزنید!

  • کد خبر : 21757
  • 23 مرداد 1400 - 11:28
توی دهان «دومینو» بزنید!
یک برند بستنی مشهور، با تبلیغات مستهجن جنسی (که قطعا تماشای آن برای بسیاری از جوانان مفسده آمیز و‌حرام است) در کشوری که صدها هزار شهید تقدیم کرده تا احکام‌اسلام در این مملکت اجرا شود، خیلی راحت و آزادانه و بدون دغدغه، کالاهای خود را تبلیغ میکند!

به گزارش خبرنگار فضای مجازی صدای حوزه، حجت الاسلام محمدحسن قمی، مدرس حوزه علمیه قم، در پی انتشار تبلیغ زننده ای از شرکت دومینو، طی یادداشتی به ضرورت واکنش علما و مراجع و حوزه های علمیه در این زمینه تاکید کرد که در ادامه می خوانیم:

دیشب توفیق تشرف به مسجد مقدس جمکران را پیدا کردم.‌ گرما و‌تشنگی باعث شد به فکر خریدن بستنی بیفتم! داخل مغازه‌ی مجاور مسجد شدم و درب یخچال بستنی‌ها را باز کرده و‌یک بستنی برداشتم.

ناگهان برند «دومینو» توجهم را جلب کرد! یاد کلیپ مستهجن تبلیغاتی این شرکت مزخرف افتادم که چند روز پیش منتشر شد! بستنی را سرجایش گذاشتم..

یک مدل دیگر برداشتم، باز هم همان برند «دومینو» را داشت! سومی و چهارمی هم همینطور!

دیدم بله! هر مدل بستنی که برمیداریم ساخت شرکت دومینو است!

بالاخره بعد از کلی جستجو، یک بستنی که تولید این شرکت خبیث نبود را پیدا کرده و‌خریداری کردم!

نمیدانم آیا شما هم کلیپ تبلیغاتی این بستنی را دیده‌اید یا نه؟ یک زنی با آرایش و ظاهر بسیار زننده و با ناز و‌عشوه‌های جنسی و تحریک آمیز، بستنی دومینو میخورد!

در اینترنت «واکنش مراجع به تبلیغات مستهجن دومینو» و «واکنش حوزه به تبلیغات مستهجن دومینو» را جستجو کردم، هیچ واکنشی نیافتم!

خیلی عجیب است! یاد واکنش حوزه و‌مراجع معظم به داستان ورود زنان به ورزشگاه در دولت نهم افتادم! واقعا علت این تفاوت واکنش‌ها چیست؟ وظیفه اطرافیان مراجع این است که این امور را به اطلاع حضرات برسانند.

یک برند بستنی مشهور، با تبلیغات مستهجن جنسی (که قطعا تماشای آن برای بسیاری از جوانان مفسده آمیز و‌حرام است) در کشوری که صدها هزار شهید تقدیم کرده تا احکام‌اسلام در این مملکت اجرا شود، خیلی راحت و آزادانه و بدون دغدغه، کالاهای خود را تبلیغ میکند!

ویک سؤال مهمتر: اصلا برند دومینو نیاز به تبلیغ دارد؟ آنهم این مدل تبلیغ؟ تمام سوپرمارکت‌ها پر است از انواع تولیدات بستنی دومینو! پس این هنجارشکنی برای چیست؟ و پشت پرده این لجن‌پراکنی‌ها، چه دست‌های خائن و کثیفی وجود دارد؟

و چرا مراجع عظام و علمای اعلام و بزرگان حوزه، این دست‌های خائن را قطع نمیکنند؟

کجاست آن سید شجاع و سلحشور که با آن سیمای ملکوتی، باز بر سر حوزه‌ها فریاد کشیده و بگوید:

«ای علمای اسلام! به داد اسلام برسید»

به عنوان یک‌طلبه کوچک، از طلاب جهادی و بسیجی و انقلابی که درد دین دارند و از وضعیت کثیف بی حجابی و بی بند و باری در مملکت اسلامی به ستوه آمده‌اند، خواهش میکنم؛ و از فضلاء و اساتید حوزه خواهش میکنم، و از مسئولین محترم حوزه خواهش میکنم، و از آنها که با بیوت مراجع معظم و بزرگان و متنفذین حوزه قرابت دارند خواهش میکنم:

با حضرات مراجع عظام رایزنی کنید تا با تحریم محصولات دومینو ، مشت محکمی بر دهان این شرکت کثیف و آلوده بزنند! و آنقدر این مساله دنبال شود و‌پیگیری شود که این شرکت منحوس ورشکسته و نابود شود یا اینکه به غلط کردم بیفتد! تا درس عبرتی باشد برای دشمنان اسلام که در پشت پرده اینگونه اقدامات کثیف و آلوده هستند!

و یا اگر تحریم را به مصلحت نمیدانند، واکنش قاطعی داشته باشند و از مسئولین کشوری مصرانه پیگیری کنند تا مسئولین این شرکت خبیث به دادگاه کشیده شوند و به سختی تنبیه و‌مجازات شوند تا دیگر از این غلطها نکنند!

قدرت تخریبی که همین کلیپ‌های مستهجن در عرصه فرهنگ عفاف و‌حجاب دارند، قطعاً به مراتب از قدرت تخریب بمب اتم بیشتر است!

عجیب‌تر اینکه بسیاری از سایتها واکنش به این کلیپ را نه به نظام اسلامی و نه به حوزه های علمیه و نه به نهادهای انقلابی، بلکه با نیش و طعنه و کنایه فقط به خبرگزاری فارس نسبت داده اند!

یعنی میخواهند بگویند فقط خبرگزاری فارس است که با این تبلیغات مستهجن جنسی مشکل دارد و‌حوزه‌های علمیه و مراجع عظام و نهادهای انقلابی و.. حساسیتی ندارند! سبحان الله..

کجایند آن طلبه‌هایی که خود را بسیجی و انقلابی میدانند؟؟؟

والله العظیم‌ مدیون خون شهدا هستیم اگر سکوت کنیم!

والله العظیم؛ مورد غضب و‌خشم امام زمان ارواحنافداه هستیم اگر باخبر شویم و سکوت کنیم!

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=21757
  • نویسنده : حجت الاسلام محمدحسن قمی
  • منبع : کانال استاد قمی

مطالب مرتبط

02اردیبهشت
تبلیغ با طعم زلزله!
تجربه نگاری کوتاه یک مبلغ رمضانی در خوی؛

تبلیغ با طعم زلزله!

25فروردین
برای گسترش اسلام از تمام ابزارها خصوصا فضای مجازی استفاده کنید
آیت الله مکارم شیرازی در دیدار فرمانده سپاه قم؛

برای گسترش اسلام از تمام ابزارها خصوصا فضای مجازی استفاده کنید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.