• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

6
دبیر کل جنبش اسلامی عهد الله طی سخنانی مطرح کرد؛

دشمن شماره یک آمریکا حضرت امام خامنه‌ای و جمهوری اسلامی است

  • کد خبر : 36188
  • 28 دی 1400 - 11:41
دشمن شماره یک آمریکا حضرت امام خامنه‌ای و جمهوری اسلامی است
سوال این است که اگر در حال حاضر از آمریکا، اسرائیل، آل سعود، وهابی‌ها و تکفیری‌های داعش سؤال شود، چه خواهند گفت؟!

به گزارش صدای حوزه، سید هاشم الحیدری، دبیر کل جنبش اسلامی عهد الله و یکی از رهبران مقاومت اسلامی عراق، درباره دشمنی امریکا و اسرائیل با رهبری انقلاب و با ولی فقیه سخنانی را بیان کرده است که در ادامه مطالعه می نمایدد:

اگر از نمرود می‌پرسیدی دشمن شماره یک تو کیست؟ جواب می داد: “ابراهیم”!

اگر در قبیله‌ قریش؛ از ابوسفیان، ابولهب، ابوجهل و دیگران می‌پرسیدی دشمن شماره یک شما کیست؟می‌گفتند: “این کسی که اسمش پیامبر است.” (منظور حضرت محمد «ص»)!

اگر از معاویه می‌پرسیدی دشمن شماره یک تو کیست؟می‌گفت: “علی” بعد از شهادت علی(ع)اگر از معاویه‌می‌پرسیدی دشمن شماره یکت کیست؟می‌گفت: “حسن” ! اگراز یزید می‌پرسیدی اولین دشمن تو کیست؟می‌گفت: “حسین”! و همین طور ادامه بدهید تا به امروز!

سؤال: اگر آن زمان بودیم، کدام را انتخاب می‌کردیم؟ ابراهیم یا نمرود، پیامبر یا ابولهب‌، علی یا معاویه، حسین یا یزید؟

مگر نه اینکه‌: ما امت‌های ساکت را لعن می‌کنیم.وخطاب‌به‌امام‌حسین(ع) می‌گوییم: “و لعن الله الممهدین بالتمکین من قتالکم.” یعنی کسانی که مقدماتِ مقدمات جنگ با شما را هم فراهم کرده اند.

حالا سوال این است که اگر در حال حاضر از آمریکا، اسرائیل، آل سعود، وهابی‌ها و تکفیری‌های داعش سؤال شود، چه خواهند گفت؟!

ولی فقیه؛ دشمن شماره یک امریکا

اگر ما بخواهیم بدانیم آمریکا و اسرائیل که دشمنان خدا هستند با چه کسی دشـمنی می‌کنند؟ به یک کلمه خواهیم رسید که دومی ندارد. با تمام احترام، تعظیم و اجلالی که برای تمام مراجع، علما، جریان‌های سیاسی، احزاب و فرزندان‌مان قائل هستیم، دشمن شماره یک آمریکا فقط یک نفر است و او ولی فقیه یعنی حضرت امام خامنه‌ای و جمهوری اسلامی است.

این حقیقتی است که نه می‌توانیم و نه باید از آن فرار کنیم. هنگامی که به تاریخ نگاه می‌کنیم همه چیز واضح است. ولی الان ما کجاییم؟ این که ما شمر و یزید و معاویه و فرعون را بشناسیم کافی نیست. درست آن است که تکلیف‌ امروزمان را بشناسیم و عمل کنیم.

در باره‌امروز از ما سوال خواهد شد. در قیامت از ما در مورد کربلا و سال ۶۰ هجری سوال نخواهند کرد. از اتفاقات بعد از وفات پیامبر سوال نخواهند کرد. از کربلا، از آتش ابراهیم، از زندان امام کاظم و … سوال نخواهند کرد. ما را نگه می‌دارند و از زمان خودمان سوال خواهند کرد. دو جبهه وجود دارد که سومی ندارد. وسط این دو جبهه قرار گرفتن ممکن نیست.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=36188

مطالب مرتبط

22اردیبهشت
الگوی مناسب تعامل مردم با ولی فقیه چیست؟
خلأهای نظریه ولایت فقیه و بحران¬های پیش رو؛

الگوی مناسب تعامل مردم با ولی فقیه چیست؟

13بهمن
جایگاه ولایت فقیه در نظام اسلامی از منظر آیت‌الله صافی گلپایگانی
نطق تاریخی آیت‌الله صافی در مجلس بررسی نهایی قانون اساسی:

جایگاه ولایت فقیه در نظام اسلامی از منظر آیت‌الله صافی گلپایگانی

13دی
مسیح سوریه!
یادداشتی بمناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم منتشر شد؛

مسیح سوریه!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.