• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

4
شیخ زکزاکی در مصاحبه زنده با پرس تی وی:

جنبش ما صرفا مربوط به شیعه نیست، ما بدنبال عدالت هستیم + فیلم

  • کد خبر : 26573
  • 08 مهر 1400 - 11:39
جنبش ما صرفا مربوط به شیعه نیست، ما بدنبال عدالت هستیم + فیلم
جنبش ما صرفا مربوط به شیعه نیست، ما به دنبال عدالت هستیم. فرقی ندارد که مذهب چه چیزی باشد، مردم تشنه عدالت هستند. جنبش ما بدون خشونت و بدون افراط‌گرایی آغاز شد. حتی در کربلا و در روز اربعین ما شاهد حضور سایر مذاهب و ادیان هستیم.

به گزارش صدای حوزه، شیخ زکزاکی، این عالم شیعه پس از آزادی از زندان مصاحبه ای با پرس تی وی داشته اند که در ادامه ملاحظه می نمایید:

رهبر شیعیان نیجریه گفت: دشمنان نیجریه حقیقت را کتمان می‌کنند و نمی‌خواهند تا درد مردم دیده شود. اما مردم ما روحیه خود را از دست نداده و به مبارزه ادامه می‌دهند.

وی گفت: از مردم می‌خواهم تا بر مواضع خود تا لحظه پیروزی پافشاری کنند.

این عالم شیعه افزود: پیروزی از آن گروهی است که تا آخرین نفس مبارزه را ادامه می‌دهند.

️وی اضافه کرد: خدا را شکر می‌کنم و از همه ملت‌هایی که در کنار ما ایستادند، تشکر می‌کنم. خیلی از افراد وابسته به ما همچنان در زندان هستند و ما همچنان به دنبال آزادی آن‌ها هستیم.

شیخ زکزاکی گفت: عاشورا در تمام این سال‌ها ادامه داشته است. اربعین نیز ادامه داشته و تا زمان ظهور امام زمان نیز ادامه خواهد داشت.

جنبش ما صرفا مربوط به شیعه نیست

این عالم شیعه گفت: جنبش ما صرفا مربوط به شیعه نیست، ما به دنبال عدالت هستیم. فرقی ندارد که مذهب چه چیزی باشد، مردم تشنه عدالت هستند. جنبش ما بدون خشونت و بدون افراط‌گرایی آغاز شد. حتی در کربلا و در روز اربعین ما شاهد حضور سایر مذاهب و ادیان هستیم.

همچنین اضافه کرد: ارتش نیجریه به دنبال ایجاد اخلال در مسیر ماست. این‌هایی که مدعی مبارزه با گروه‌های افراطی هستند، چرا این تعداد از جنایات گروه‌های تروریستی در نیجریه اتفاق می‌افتد و بسیاری مایلند تا هرج و مرج در نیجریه وجود داشته باشد و امنیتی در کار نباشد.

ش️یخ زکزاکی در آخر گفت: نیجریه یکی از قدرت‌ها در صحنه آفریقاست و انقلاب نیجریه مسائل را تغییر داد.

 

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=26573
  • منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مرتبط

06اردیبهشت
همزمانی حوادث مزار شریف و قندور و ردپای تروریسم تکفیری
یادداشتی از حجت الاسلام محمدمهدی ایمانی‌پور؛

همزمانی حوادث مزار شریف و قندور و ردپای تروریسم تکفیری

01اردیبهشت
جاهایی که قدرت علمی به تنهایی کافی نیست!
28اسفند
چرا هانری کربن به مبحث موعود در شیعه اهمیت می‌داد؟
استاد حوزه و دانشگاه طی گفت‌وگویی مطرح کرد؛

چرا هانری کربن به مبحث موعود در شیعه اهمیت می‌داد؟

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.