• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6238اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است

4
شیخ زکزاکی در مصاحبه زنده با پرس تی وی:

جنبش ما صرفا مربوط به شیعه نیست، ما بدنبال عدالت هستیم + فیلم

  • کد خبر : 26573
  • 08 مهر 1400 - 11:39
جنبش ما صرفا مربوط به شیعه نیست، ما بدنبال عدالت هستیم + فیلم
جنبش ما صرفا مربوط به شیعه نیست، ما به دنبال عدالت هستیم. فرقی ندارد که مذهب چه چیزی باشد، مردم تشنه عدالت هستند. جنبش ما بدون خشونت و بدون افراط‌گرایی آغاز شد. حتی در کربلا و در روز اربعین ما شاهد حضور سایر مذاهب و ادیان هستیم.

به گزارش صدای حوزه، شیخ زکزاکی، این عالم شیعه پس از آزادی از زندان مصاحبه ای با پرس تی وی داشته اند که در ادامه ملاحظه می نمایید:

رهبر شیعیان نیجریه گفت: دشمنان نیجریه حقیقت را کتمان می‌کنند و نمی‌خواهند تا درد مردم دیده شود. اما مردم ما روحیه خود را از دست نداده و به مبارزه ادامه می‌دهند.

وی گفت: از مردم می‌خواهم تا بر مواضع خود تا لحظه پیروزی پافشاری کنند.

این عالم شیعه افزود: پیروزی از آن گروهی است که تا آخرین نفس مبارزه را ادامه می‌دهند.

️وی اضافه کرد: خدا را شکر می‌کنم و از همه ملت‌هایی که در کنار ما ایستادند، تشکر می‌کنم. خیلی از افراد وابسته به ما همچنان در زندان هستند و ما همچنان به دنبال آزادی آن‌ها هستیم.

شیخ زکزاکی گفت: عاشورا در تمام این سال‌ها ادامه داشته است. اربعین نیز ادامه داشته و تا زمان ظهور امام زمان نیز ادامه خواهد داشت.

جنبش ما صرفا مربوط به شیعه نیست

این عالم شیعه گفت: جنبش ما صرفا مربوط به شیعه نیست، ما به دنبال عدالت هستیم. فرقی ندارد که مذهب چه چیزی باشد، مردم تشنه عدالت هستند. جنبش ما بدون خشونت و بدون افراط‌گرایی آغاز شد. حتی در کربلا و در روز اربعین ما شاهد حضور سایر مذاهب و ادیان هستیم.

همچنین اضافه کرد: ارتش نیجریه به دنبال ایجاد اخلال در مسیر ماست. این‌هایی که مدعی مبارزه با گروه‌های افراطی هستند، چرا این تعداد از جنایات گروه‌های تروریستی در نیجریه اتفاق می‌افتد و بسیاری مایلند تا هرج و مرج در نیجریه وجود داشته باشد و امنیتی در کار نباشد.

ش️یخ زکزاکی در آخر گفت: نیجریه یکی از قدرت‌ها در صحنه آفریقاست و انقلاب نیجریه مسائل را تغییر داد.

 

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=26573
  • منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مرتبط

06اردیبهشت
همزمانی حوادث مزار شریف و قندور و ردپای تروریسم تکفیری
یادداشتی از حجت الاسلام محمدمهدی ایمانی‌پور؛

همزمانی حوادث مزار شریف و قندور و ردپای تروریسم تکفیری

01اردیبهشت
جاهایی که قدرت علمی به تنهایی کافی نیست!
28اسفند
چرا هانری کربن به مبحث موعود در شیعه اهمیت می‌داد؟
استاد حوزه و دانشگاه طی گفت‌وگویی مطرح کرد؛

چرا هانری کربن به مبحث موعود در شیعه اهمیت می‌داد؟

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.