• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

6
یادداشت:

قطعی برق را به عنوان یک توطئه از جانب دولت نبینید!

  • کد خبر : 17799
  • 15 تیر 1400 - 15:27
قطعی برق را به عنوان یک توطئه از جانب دولت نبینید!
این قطعی‌ها رو شبیه ناکارآمدی همه این 8 سال ناکارآمدی بدونید و اجازه ندید اشخاصی بدون اطلاع از واقعیت ها ذهن شما رو مبتنی بر تحلیل امنیتی که اساسا در تخصص این افراد(حتی حقیر) نیست پرورش بدهند.

به گزارش خبرنگار فضای مجازی صدای حوزه، نویسنده کانال ایتای بدون سانسور در ارتباط با قطعی های مکرر برق اینگونه نوشت:

دوستان عزیز ،برادران، خواهران، ماجرای قطع برق رو به هیچ عنوان یک توطئه از جانب دولت نبینید

این قطعی‌ها رو شبیه ناکارآمدی همه این ۸ سال ناکارآمدی بدونید و اجازه ندید اشخاصی بدون اطلاع از واقعیت ها ذهن شما رو مبتنی بر تحلیل امنیتی که اساسا در تخصص این افراد(حتی حقیر) نیست پرورش بدهند.

متأسفانه به دلیل ناکارآمدی و عدم پیش‌بینی و آماده سازی شرایط برای گذار از بحران توسط مسئولان، امروز که حتی منطقه سیبری که هر وقت اسمی ازش به میان میاد طبیعتا سردمان خواهد شد، برای اولین بار در تاریخ دمای هواش به بالاترین درجه خودش رسیده و از کانادا و آلاسکا گرفته تا اروپا و… درگیر این هوای گرم شده اند و کشور ما هم که بیش از ۱۴ سال است درگیر خشکسالی است، در این بحران به این وضع دچار شده است.

به عنوان مثال در سال ۹۹ میزان بارش ۵۳% کاهش داشته(یعنی آب پشت سدها که برای روز مبادا به صورت اضطراری برق مورد نیاز رو تولید می‌کرد، دیگر وجود ندارد) و نسبت به میانگین بلند مدت ۳۷% کاهش دارد و…

از طرفی وقتی دمای هوا افزایش اینچنینی داشته باشه، نیروگاه‌های سیکل ترکیبی و گازی و… بخش زیادی از تولیدات خود را به بخش خنک‌سازی خودشون اختصاص میدن و این یعنی کاهش تزریق برق تولیدی به شبکه سراسری و…

و مثال‌هایی از این دست که مبتنی بر واقعیت هاست.

اما دلیل ناکارآمدی رشد ۲۳%ی افزایش نیروگاه‌های کشور در ۸ سال گذشته است که منطبق بر نیاز روز افزون کشور متاسفانه رشد نداشته و امروز شاهد این نابسامانی در شرایط بحران جهانی هستیم.

اینکه گفته می شود قصد توطئه و… هست بی مبنا و اساس و از سر متاسفانه ناآگاهی و شناخت شرایط کشور هست. بلکه این زمین سوخته به دلیل کار نکردن دولت مثل همه زمینه های دیگر هست.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=17799
  • منبع : BDON_SANSOR@

مطالب مرتبط

01خرداد
حمایت از اقشار محروم و کنترل بازار و نرخ ارز
دغدغه های اصلی اقتصاددانان اسلامی به دولت منتقل شد؛

حمایت از اقشار محروم و کنترل بازار و نرخ ارز

28اردیبهشت
مسئله جمعیت، از موضوع انرژی هسته‌ای مهم‌تر است
امیرحسین بانکی پور نماینده مجلس:

مسئله جمعیت، از موضوع انرژی هسته‌ای مهم‌تر است

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.