• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

6
پاسخ یک کارشناس مسائل سیاسی به سوال خبرنگار صدای حوزه؛

موضوع دیدار حسن روحانی با مقام معظم رهبری چه بود؟

  • کد خبر : 34300
  • 05 دی 1400 - 23:52
موضوع دیدار حسن روحانی با مقام معظم رهبری چه بود؟
یک کارشناس مسائل سیاسی به پرسش خبرنگار صدای حوزه، پیرامون موضوع دیدار یک ساعته حسن روحانی با رهبرمعظم انقلاب پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار صدای حوزه، محمد مهاجری، فعال رسانه ای، از دیدار یک ساعته حسن روحانی با رهبر انقلاب خبر داد و نوشت: اصل خبر، پیام مهمی دارد برای اهالی سیاست. چه راست، چه چپ، چه دلواپس، چه… . 

همچنین، جواد امام، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، در واکنش به دیدار حسن روحانی با مقام معظم رهبری گفت: خبرهایی در این خصوص در فضای مجازی مشاهده کردم، اما پیش از آن از دوستان مشترکی با آقای روحانی داریم، شنیده بودم که چند هفته پیش این ملاقات صورت گرفته است.

در همین راستا، تماس تلفنی خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی صدای حوزه با یک کارشناس مسائل سیاسی، حاکی از این است که با توجه به رو به پایان بودن دوره فعلی مجمع تشخیص مصلحت نظام، احتمالاً دیدار مذکور، در رابطه با همین موضوع بوده است. 

رهبر معظم انقلاب اسلامی در تاریخ ۲۳ مرداد ۹۶ طی حکمی، رئیس، دبیر و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام را برای یک دوره پنج‌ساله منصوب کردند.

پایگاه خبری صدای حوزه، به محض اطلاع از جزئیات بیش تر در رابطه با این دیدار، مخاطبین گرامی را در جریان قرار خواهد داد.

گفتنی است، حسن روحانی در دوران هشت ساله رئیس جمهوری، با انتقاد از ساختار مجمع و میزان اثربخشی و کارکردش در حل چالش های نظام، معتقد بود که ریاست این مجمع باید در اختیار رئیس جمهور باشد؛ به همین دلیل وی حضور بسیار کمی در جلسات این مجمع داشت به طوریکه مجموع جلسات مجمع تشخیص که در دوران دولت یازدهم و دوازدهم با حضور روحانی تشکلیل شد، به تعداد انگشتان یک دست نیز نمی رسد.

برخی گمانه زنی ها نیز حکایت از آن دارد، که حسن روحانی، مانند تحرکات این روزهای علی لاریجانی، در تلاش است به نوعی به قدرت بازگردد و درخواست وی برای حکم ماموریت ویژه در زمینه برجام و مذاکرات هسته ای از مقام معظم رهبری امری دور از انتظار نیست و به نظر می رسد روشن شدن ابهامات در این موارد دیری نپاید.

دیدار حسن روحانی و رهبر انقلاب

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=34300

مطالب مرتبط

31خرداد
عقد شیرین در مقابل دوربین!
صبح دیروز اتفاق افتاد؛

عقد شیرین در مقابل دوربین!

29شهریور
اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شدند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.