• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

6
چین، حکمرانی مجازی خود را توسعه داد؛

افزایش تلاش‌ چین برای حفاظت از داده‌های شخصی

  • کد خبر : 30069
  • 11 آبان 1400 - 15:23
افزایش تلاش‌ چین برای حفاظت از داده‌های شخصی
قانون حفاظت از داده‌های شخصی در کشور چین، مقرراتی را در نظر گرفته است که جمع آوری بیش از حد اطلاعات شخصی کاربران را ممنوع می‌کند.

به گزارش صدای حوزه، چین تلاش‌های خود را برای حفاظت از امنیت داده‌های شخصی افزایش داده است. قانون حفاظت از اطلاعات شخصی این کشور (PIPL)  که در ماه اوت به تصویب رسید، از روز گذشته به اجرا درآمد.

با توسعه سریع اینترنت، برنامه‌های کاربردی موبایلی و  پلتفرم های رسانه های اجتماعی به بخشی ضروری از زندگی روزمره مردم تبدیل شده‌اند و نیازهای آنها را برای خدمات متنوع برآورده می‌کنند.

با این حال، این آسایش با مسائلی همراه است. برخی از مصرف‌کنندگان متوجه شده‌اند که درست پس از جستجوی یک محصول در یک پلتفرم خاص، این امکان وجود دارد که پلتفرم‌های دیگر هم شروع به تبلیغ همان محصول کنند. در همین حال، برخی از تبعیض قیمت‌ها شکایت دارند، بطوری که یک کاربر برای یک کالا در یک پلتفرم خاص هزینه بیشتری می‌پردازد. آنها همچنین از این موضوع شکایت دارند که چرا شرایط و قوانین سیاست‌های حفظ حریم خصوصی در برنامه‌ها و نرم افزارها برای خواننده (مصرف کننده محصول) مناسب نیست.

در پاسخ به چنین مشکلاتی، مجموعه‌ای از الزامات و حمایت‌های سختگیرانه برای حفظ حریم خصوصی داده‌ها در قانون حفاظت از اطلاعات شخصی گنجانده شده است؛ همچنین این قانون به عنوان اولین قانون جامع و سیستماتیک کشور در مورد حفاظت از داده‌های شخصی شناخته می‌شود. طبق قانون، شرکت ها باید رضایت آگاهانه کاربران را برای جمع آوری، پردازش، انتقال، ذخیره سازی و غیره دریافت کنند.

این قانون مقرراتی را در نظر گرفته است که جمع آوری بیش از حد اطلاعات شخصی کاربران را ممنوع می‌کند. طبق این قانون، پردازشگرهای اطلاعات شخصی باید هنگام ارائه اطلاعات و بازاریابی تجاری به افراد از طریق تصمیم‌گیری خودکار از هدف قرار دادن ویژگی‌های شخصی کاربران خودداری کنند.

اطلاعات شخصی حساس، مانند داده‌های بیولوژیکی، اعتقادات مذهبی، سلامت، اطلاعات مالی و محل زندگی، و اطلاعات شخصی افراد زیر ۱۴ سال تحت قانون محافظت می‌شود و فقط برای یک هدف خاص و آن هم به حد کافی ضروری و اقدامات حفاظتی دقیق قابل پردازش است.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=30069
  • منبع : فارس

مطالب مرتبط

25بهمن
حکم چک کردن گوشی همسر
14بهمن
کنکاشی بر تصاویر پرسش‌ برانگیز روی برج آزادی
بررسی حاشیه های یک اتفاق در پایتخت؛

کنکاشی بر تصاویر پرسش‌ برانگیز روی برج آزادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.