• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 6239اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب

9
نکاتی کوتاه و تحلیلی از تجمع مخالفان واکسیناسیون عمومی:

وقتی هیچ یک از اساتید بزرگ طب سنتی هم حمایت نکردند!

  • کد خبر : 24954
  • 22 شهریور 1400 - 11:05
وقتی هیچ یک از اساتید بزرگ طب سنتی هم حمایت نکردند!
برخلاف ادعاهای بزرگ فعالین مخالف واکسن و برگزار کنندگان تجمع غیرقانونی و تبلیغات گسترده آنان شاهد بودیم تعداد بسیار اندکی از طرفدارانشان به فراخوان آنان لبیک گفتند که این موضوع بیانگر شکست فاحش آنان در جلب اعتماد طرفداران و نیز نمایش بصیرت و آگاهی عموم مردم ولایتمدار در شناخت رویه های غیرقانونی و دشمن شاد کن بوده است.

به گزارش خبرنگار فضای مجازی صدای حوزه،  سیداحمدرضوی در کانال ایتای نبآ (نهضت بصیرت اساتید) نوشت:

۱_برخلاف ادعاهای بزرگ فعالین مخالف واکسن و برگزار کنندگان تجمع غیرقانونی و تبلیغات گسترده آنان شاهد بودیم تعداد بسیار اندکی از طرفدارانشان به فراخوان آنان لبیک گفتند که این موضوع بیانگر شکست فاحش آنان در جلب اعتماد طرفداران و نیز نمایش بصیرت و آگاهی عموم مردم ولایتمدار در شناخت رویه های غیرقانونی و دشمن شاد کن بوده است.

۲_در تجمع امروز در تهران و قم ما شاهد بودیم از دهها هزار طلبه جز اعضا اصلی برگزار کننده تجمع تنها و تنها تعداد انگشت شماری حضور داشتند و از اساتید برجسته  حتی یک نفر نیز در تجمع حضور پیدا نکرده بود و از تجمع و خواسته تجمع کنندگان حمایت نکردند!! این معنایی جز این ندارد که اکثریت مطلق طلاب، اساتید حوزه علمیه و مراجع تقلید شیعه به هیچ عنوان از رویه و رویکرد این جماعت حمایت نمیکنند و طبعا نظرشان مخالف آنان هست.

۳_آنچه در تصاویر تجمع انگشت شمار مخالفان واکسن اجباری مشهود است برگزار کنندگان از قبل خودشان واقف به عدم حضور مردم بوده اند؛ لذا برای سیاهی لشکر و نشان دادن چند نفر در تصاویر، همراه با همسر و فرزندان و خویشاوندان خود آمده بودند!! و این خود گواهی بر عدم صداقت آنان با مخاطبین شان هست.

۴_وقتی هیچ یک از اساتید بزرگ طب مکمل ، شخصیت های برجسته انقلابی، اساتید شناخته شده حوزه و مراجع تقلید از این شیوه حمایت نمیکنند و حتی علیه آن بیانیه صادر می‌کنند، نشان دهنده غلط بودن برپایی چنین تجمعات غیرقانونی است اما متاسفانه برگزار کنندگان آن حاضر به پذیرش این خطای فاحش نبوده و نیستند.

۵_برپایی تجمع بصورت غیرقانونی و بر مبنای ادعاهای غیر علمی و غیر موجه یک اقدام بسیار اشتباه هست که تبعات آن علاوه بر تهدید امنیت جامعه، موجبات وهن جایگاه طب مکمل در نگاه آحاد جامعه و مسئولین امر خواهد شد.

در نهایت برگزار کنندگان تجمع دلخوش به آن تعداد اندک حاضر در تجمع هم نباشند، یقین بدانند و یقین داریم که میدانند بخش قابل توجهی از حضار امروز یا نیروهای حافظ نظم و امنیت بودند یا مردم عادی کنجکاو و با حجاب ها و لباس های بی ربط به این طیف مدعی؛
لذا بهتر است دست از رفتارهای اشتباه خود بردارند و در قالب یک رویه منطقی و کارشناسی مطالبات خود را از مراجع قانونی پیگیری نمایند.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=24954
  • نویسنده : سیداحمدرضوی
  • منبع : basirate_asatid@

مطالب مرتبط

03تیر
درباره جذب و گزینش طلاب علوم دینی
معاون تهذیب حوزه های علمیه تبیین کرد؛

درباره جذب و گزینش طلاب علوم دینی

21اردیبهشت
عواملی که باعث کنترل کرونا شد
وزیر بهداشت مطرح کرد؛

عواملی که باعث کنترل کرونا شد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.