• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

4
حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی در خطبه‌های نماز جمعه رشت تاکید کرد:

رؤسای جمهور آذربایجان و ترکیه بدانند در صورت گستاخی، جمهوری اسلامی آنان را گوشمالی می دهد

  • کد خبر : 26753
  • 10 مهر 1400 - 13:57
رؤسای جمهور آذربایجان و ترکیه بدانند در صورت گستاخی، جمهوری اسلامی آنان را گوشمالی می دهد
ایران به حفظ مناطق ارضی و دوری از التهاب مردم فکر می‌کند و رؤسای جمهور آذربایجان و ترکیه بدانند در صورت گستاخی، جمهوری اسلامی آنان را گوشمالی می دهد.

به گزارش صدای حوزه، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رشت با اشاره به سخنرانی ویدئویی رهبر معظم انقلاب با دانشجویان در روز اربعین حسینی، اظهار کرد: ایشان در این سخنرانی به مسئله تبیین تأکید کردند.

وی با بیان اینکه ایستادگی ملت ایران در برابر قدرت‌های استکباری به واسطه همین مسئله تبیین به وجود آمد، گفت: مسئله تبیین فرآیندی تاریخی است بسیاری از حقایق روز جامعه نیازمند تبیین دارد.

امام جمعه رشت در ادامه با اشاره به توطئه دشمنان و شبهه افکنی ها علیه نظام و انقلابی اسلامی، افزود: باید در برای مقابله با این حرکت گمراه کننده اقدامات لازم انجام شود.

وی با بیان اینکه هدف دشمن تأثیرگذاری بر افکار عمومی است، اضافه کرد: یکی از هدف‌های بزرگ دشمنان ایران و اسلام و انقلاب اسلامی دوری مردم از آرمان‌های و ارزش‌ها انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه با اشاره به ایجاد ابهام در اذهان افکار عمومی به ویژه جوانان و نوجوانان از حربه‌های دشمنان است، تصریح کرد: توجه به مسئله تبیین در این موارد توطئه‌ها را خنثی و نقشه‌های دشمنان بر هم می‌زند.

وی همچنین به برخی صحبت‌های سران کشورهای همسایه نیز اشاره و تأکید کرد: این اضافه گویی ها کار آنها نیست و بلکه توطئه صهیونیست‌ها و آمریکا برای بر هم زدن دوستی‌ها و ایجاد تفرقه در آسیای میانه در میان است.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با بیان اینکه آمریکا برای رسیدن به خواسته‌های خود از ضعف برخی دولت‌های استفاده می‌کند، ادامه داد: آمریکا تصور می‌کند می‌تواند با یک توافقنامه اختلافات ۱۰۰ ساله میان ارمنستان و آذربایجان را حل کرده و از این طریق به اهداف شوم خود برسد.

ایران برای حفظ امنیت خود با هیچ کسی مماشات نمی‌کند

وی همچنین با اشاره به واکنش برخی غرب گرایان نسبت به موضع گیری امامان جمعه مناطق مرزی، ادامه داد: ایران برای حفظ تمامیت ارضی و امنیت خود با هیچ کسی مماشات نمی‌کند.

امام جمعه رشت به وجود شش میلیون شیعه در آذربایجان اشاره و با بیان اینکه ایران تاکنون اراده نکرده از این ظرفیت‌ها استفاده کند، تصریح کرد: ایران به حفظ مناطق ارضی و دوری از التهاب مردم فکر می‌کند و رؤسای جمهور آذربایجان و ترکیه بدانند در صورت گستاخی، جمهوری اسلامی آنان را گوشمالی می دهد.

وی با اشاره به کودتای ترکیه و آرامش ایجاد شده در منطقه به دلیل رشادت‌های سردار سلیمانی، اضافه کرد: جمهوری اسلامی از صبر مثال زدنی برخوردار است، اما در ایجاد امنیت خود هیچ‌گونه مماشات نخواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی همچنین هفته نیروی انتظامی را گرامی داشت.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=26753
  • منبع : خبرگزاری حوزه

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.