• امروز : چهارشنبه - ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱
  • برابر با : 17 - شوال - 1443
  • برابر با : Wednesday - 18 May - 2022
کل اخبار 5984اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

صدای حوزهاین عالمِ واعظِ درس آموز، منبعی پر فیض برای جوانان و راهجویان بود صدای حوزهمراسم تشییع مرحوم آیت الله فاطمی نیا در قم صدای حوزهگونه شناسی طلاب کنشگر در شبکه اجتماعی اینستاگرام صدای حوزهنکته هایی از مرحوم آیت الله فاطمی نیا صدای حوزهگوشه‌ای از زندگی و آثار استاد اخلاق و عرفان/ فاطمی‌ نیا: تضعیف نظام و رهبری از «شُرب خَمر» بدتر است! + فیلم صدای حوزهضرورت توجه به مطالعات حوزه ورزش بانوان از دیدگاه فرهنگی و دینی صدای حوزهنقطه ثقل دشمن‌ شناسی قرآنی صدای حوزهآیت الله سید عبدالله فاطمی نیا دعوت حق را لبیک گفت صدای حوزهسه کتاب تفسیر از رهبر معظم انقلاب به نمایشگاه کتاب رسید صدای حوزهروحانیت و دوقطبی دولت – ملت صدای حوزهکار مبلغ، به هم زدن وضع موجود به نفع وضع مطلوب است/دین حداقلی در جامعه و حتی رسانه ملی بیشتر دیده می‌شود صدای حوزهماموریت های ۱۸گانه برای ستاد راهبری خانواده و جمعیت حوزه صدای حوزهطبق رویه اعتدال در تفسیر، لوازم هدایت و سعادت انسان، در قرآ‌ن هست صدای حوزهعلاقه مسبوق به سابقه «خبر فوری» به انتخاب گزینشی خطبه ها و تحریک احساسات علیه امامان جمعه

4
سواد رسانه ای؛

نقش تکنیک نایاب بودن در اقناع مخاطب

  • کد خبر : 37084
  • ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷
نقش تکنیک نایاب بودن در اقناع مخاطب
جدای از اصل تقابل ، این اصل احتمالا بیشترین ابزار استفاده شده در رسانه اجتماعی است . زمانی که وبلاگ نویس ها یک کلاس یا یک مجموعه داخلی از عضویت و یا خدمات ثبت نامی راه اندازی می کند ، هرگز برای طیف نامحدودی از مخاطبان نبوده است یا اینکه به صورت همیشگی خدمات را نامحدود به مخاطبان بدهد. وبلاگ نویسان هوشمند با محدود کردن صندلی های موجود ، مدت زمان خرید ، موارد نایاب موجود را ایجاد یا کاملاً تبدیل به یک اهرم فشار می کنند.

بیایید صادق باشیم ، شما صرفا برای افزودن طنین صدای خود به مکالمات تلاش نمیکنید ، شما برای شنیده شدن ،تکرار شدن و ارزشمند شدن سخنان تان تلاش میکنید که سخنان شما بعد از اینکه میان مخاطبان نفوذ پیدا کرد نیز منجر به نفوذ فیزیکی شما در جمع باشد.

بنابراین چه راه بهتری برای درک رسانه های اجتماعی ،جز مطالعه مقاله اصول پایه ای از نفوذ اثر دکتر رابرت سیالدینی ، پروفسور رشته روانشناسی و بازاریابی در دانشگاه آریزونا آمریکا وجود دارد ؟ سیالدینی در کتاب اولیه اش ، اصول نفوذ ، از ۶ سلاح قدرتمند برای نفوذ صحبت میکند که به ضمیر خودآگاه و اجتماعی ما به سختی متصل شده است. به معنای دیگر ما نمیتوانیم بی تفاوت باشیم اما بهرحال مطابق با این قوانین، تعامل های اجتماعی رفتار خود را تنظیم می کنیم.

آیا این بدان معناست که چیزی مفید درون رسانه های اجتماعی وجود داردم و ما را برای یادگیری در تعامل ها فرا می خواند؟

خب ، به سراغ تکنیک نایاب بودن درمبحث اقناع میرویم :

جدای از اصل تقابل ، این اصل احتمالا بیشترین ابزار استفاده شده در رسانه اجتماعی است . زمانی که وبلاگ نویس ها یک کلاس یا یک مجموعه داخلی از عضویت و یا خدمات ثبت نامی راه اندازی می کند ، هرگز برای طیف نامحدودی از مخاطبان نبوده است یا اینکه به صورت همیشگی خدمات را نامحدود به مخاطبان بدهد. وبلاگ نویسان هوشمند با محدود کردن صندلی های موجود ، مدت زمان خرید ، موارد نایاب موجود را ایجاد یا کاملاً تبدیل به یک اهرم فشار می کنند.

لورا راجر نسبتاً به این مساله  مشهور است که نایاب بودن را به عنوان محوری از تکنیک امضا(کپی رایت) برای خود تبدیل کرده است ، در حالی که بسیاری از وبلاگ نویسان از برخی خدمات به عنوان یک جایزه در رقابت ها استفاده میکنند .وقتی رقیبان برنده نمی شوند ، آنها این جایزه را ارزشمند تر قلمداد میکنند چرا که دسترسی به این جایزه ارزشمند و نایاب دشوار تر است . این امر باعث می شود که آنها با کمترین تخفیف ،جایزه از دست داده را برای دریافت خدمات بیشتر دریافت کنند.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=37084
  • منبع : http://nasrakurd.ir/

مطالب مرتبط

۲۹فروردین
رسانه، بازیگری دیپلماتیک
طی یادداشتی بررسی شد؛

رسانه، بازیگری دیپلماتیک

۰۶فروردین
نقش رسانه‌ در ترویج سبک زندگی دینی
محقق و پژوهشگر حوزوی طی گفت‌وگویی مطرح کرد؛

نقش رسانه‌ در ترویج سبک زندگی دینی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.