• امروز : چهارشنبه - ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱
  • برابر با : 17 - شوال - 1443
  • برابر با : Wednesday - 18 May - 2022
کل اخبار 5984اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

صدای حوزهاین عالمِ واعظِ درس آموز، منبعی پر فیض برای جوانان و راهجویان بود صدای حوزهمراسم تشییع مرحوم آیت الله فاطمی نیا در قم صدای حوزهگونه شناسی طلاب کنشگر در شبکه اجتماعی اینستاگرام صدای حوزهنکته هایی از مرحوم آیت الله فاطمی نیا صدای حوزهگوشه‌ای از زندگی و آثار استاد اخلاق و عرفان/ فاطمی‌ نیا: تضعیف نظام و رهبری از «شُرب خَمر» بدتر است! + فیلم صدای حوزهضرورت توجه به مطالعات حوزه ورزش بانوان از دیدگاه فرهنگی و دینی صدای حوزهنقطه ثقل دشمن‌ شناسی قرآنی صدای حوزهآیت الله سید عبدالله فاطمی نیا دعوت حق را لبیک گفت صدای حوزهسه کتاب تفسیر از رهبر معظم انقلاب به نمایشگاه کتاب رسید صدای حوزهروحانیت و دوقطبی دولت – ملت صدای حوزهکار مبلغ، به هم زدن وضع موجود به نفع وضع مطلوب است/دین حداقلی در جامعه و حتی رسانه ملی بیشتر دیده می‌شود صدای حوزهماموریت های ۱۸گانه برای ستاد راهبری خانواده و جمعیت حوزه صدای حوزهطبق رویه اعتدال در تفسیر، لوازم هدایت و سعادت انسان، در قرآ‌ن هست صدای حوزهعلاقه مسبوق به سابقه «خبر فوری» به انتخاب گزینشی خطبه ها و تحریک احساسات علیه امامان جمعه

4
سواد رسانه ای؛

نقش تکنیک متصل کردن در اقناع مخاطب

  • کد خبر : 37082
  • ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴
نقش تکنیک متصل کردن در اقناع مخاطب
افراد برای بدست آوردن منفعت های مشترک به شرکت ها و هولدینگ ها می پیوندند که به همین دلیل توسط این تلاش ها دچار توقف شده است ،در حالی که در همان لحظه همگرایی را برای تلاش هایی مشترک که به اتصال افراد بهم ختم می شود از بین می برد .

بیایید صادق باشیم ، شما صرفا برای افزودن طنین صدای خود به مکالمات تلاش نمیکنید ، شما برای شنیده شدن ،تکرار شدن و ارزشمند شدن سخنان تان تلاش میکنید که سخنان شما بعد از اینکه میان مخاطبان نفوذ پیدا کرد نیز منجر به نفوذ فیزیکی شما در جمع باشد.

بنابراین چه راه بهتری برای درک رسانه های اجتماعی ،جز مطالعه مقاله اصول پایه ای از نفوذ اثر دکتر رابرت سیالدینی ، پروفسور رشته روانشناسی و بازاریابی در دانشگاه آریزونا آمریکا وجود دارد ؟ سیالدینی در کتاب اولیه اش ، اصول نفوذ ، از ۶ سلاح قدرتمند برای نفوذ صحبت میکند که به ضمیر خودآگاه و اجتماعی ما به سختی متصل شده است. به معنای دیگر ما نمیتوانیم بی تفاوت باشیم اما بهرحال مطابق با این قوانین، تعامل های اجتماعی رفتار خود را تنظیم می کنیم.

آیا این بدان معناست که چیزی مفید درون رسانه های اجتماعی وجود داردمه ما را برای یادگیری در تعامل ها فرا می خواند؟

خب ، به سراغ تکنیک متصل کردن درمبحث اقناع میرویم :

سیالدینی عنوان میکند که ، ما اغلب ترجیح میدهیم به کسانی که دوستشان داریم و می شناسیم بله بگوئیم .افزونه های این اصل به شرح زیر می باشد :

الف ) جذابیت های فیزیکی یک اثر متوقف شده ایجاد کرده و معمولا اصل اتصال را لغو میکند ;

ب) ما افرادی که به ما شباهت بیشتری داشته باشند دوست داریم ;

ج) ما کسانی را که از ما تعریف و تمجید می کنند دوست داریم ;

د) ما چیز هایی که شبیه به خودمان باشد را نیز دوست داریم ;

ه) همگرایی به سمت تلاشهای مشترک الهام بخش اصل اتصال افراد به هم است ;

و) یک مشارکت یا قضاوت بی طرفانه چه منفی باشد چه مثبت باعث افزایش نفوذ در افراد است که در مورد ما چه فکری می کنند ;

این مساله چگونه در رسانه اجتماعی کارکرد دارد ؟  خب ، برای شروع با معادل مجازی جذابیت بدنی ، ما اعتقاد و باور بیشتری برای جذابیت بلاگ های طراحی شده ، پیام های مستتر در ویدئو های باکیفیت تر و شرکتهایی که صفحات وب دارای احساس بیشتری از رسانه اجتماعی در طراحی و خروجی شان دارند ، داریم.

به طور مشابه ، افراد برای بدست آوردن منفعت های مشترک به شرکت ها و هولدینگ ها می پیوندند که به همین دلیل توسط این تلاش ها دچار توقف شده است ،در حالی که در همان لحظه همگرایی را برای تلاش هایی مشترک که به اتصال افراد بهم ختم می شود از بین می برد . به تلاشهای ست گودین برای گردآوری کتابهای رایگان و خالق تفکر و سپس استفاده از این مجموعه برای جمع آوری بودجه برای امور غیرانتفاعی بیاندیشید. تلاش ها و یا توئیت های  برایان آیزنبرگ از یک سال پیش نیز به ذهن خطور می کند.

 همانطور که در حال تعارف سایرین است ، چه چیزی یک ریتوئیت ، یک پیگیری یا یک کامنت مثبت بلاگ نسبت به یک تعارف اجتماعی محسوب می شوند ؟ و بله اینها  فعالیت هایی هستند  که شما به صورت معتبر ، تازه و یا آزادانه باید در آنها شرکت کنید.

 

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=37082
  • منبع : http://nasrakurd.ir/

مطالب مرتبط

۲۹فروردین
رسانه، بازیگری دیپلماتیک
طی یادداشتی بررسی شد؛

رسانه، بازیگری دیپلماتیک

۰۶فروردین
نقش رسانه‌ در ترویج سبک زندگی دینی
محقق و پژوهشگر حوزوی طی گفت‌وگویی مطرح کرد؛

نقش رسانه‌ در ترویج سبک زندگی دینی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.