به گزارش خبرنگار صدای حوزه، روابط عمومی مرکز خدمات با انتشار این اطلاعیه (موجود در عکس) و اعلام اینکه تا کنون بیش از پانزده هزار نفر در طرح دو ثبت نام کرده اند و همچنین اعلام اینکه تمدید مهلت ثبت نام غیر ممکن است، در واقع به معترضان و امثال ما رسانه های مستقل حوزوی فهماند که نه تنها بنایی بر شنیدن صدای طلاب ندارد بلکه بنایی بر توضیح و پاسخگویی نیز ندارد!
این رویه از جانب مرکز خدمات مسبوق به سابقه نیز می باشد به طوری که به یاد نداریم روابط عمومی این مرکز یک بار در مقابل نقدها خودش را در معرض پاسخگویی قرار داده و به نقدها پاسخ بدهد؛ در واقع هر آنچه بوده از باب اطلاع رسانی یکطرفه یا نشست هایی بی چالش بوده است نه پاسخگوییی به انتقادات!
ما قبلا نیز یادآور شده بودیم که: “شاید راه حل اصلی در برگزاری نشست های آزاد مسئولان حوزه و مرکز خدمات با فعالان رسانه ای و میدانی باشد؛ آرزو بر ما عیب نیست!”
از طرفی با توجه به روحیه کاری و اخلاق فردی متواضعانه ای که از مدیر مرکز خدمات سراغ داریم، این سبک از مشی سازمانی بسیار تأمل برانگیز است!
واقعیت اینست که گزینه های امسال بیمه تکمیلی طلاب را بین دو گزینه بسیار متفاوت از هم قرار داده است و به نوعی تداعی گر فاصله طبقاتی چشمگیر بین روحانیون می تواند باشد.
➕بیمه طبقاتی طلاب!
➕مقایسه بیمه تکمیلی حوزه با بیمه تکمیلی کارکنان راه آهن!
➕یا بیپولی را تحمل کنید، یا بیماری!
➕جنجال خبری بر سر مسأله مسکن طلاب و سکوت عجیب مرکز خدمات!
🔗 دسترسی به برخی انتقادات سابق صدای حوزه به عملکرد مرکز خدمات