به گزارش خبرنگار صدای حوزه، تعداد قابل توجهی از حوزویان، طعم نوشدارو بعد مرگ سهراب و اعتماد به شرکت های مضاربه ای و سرمایه گذاری را قبلا چشیده اند؛ حالا بدون هیچ توضیحی از جانب مسئولین حوزوی، ناگهان یک مجموعه مالی در سطحی وسیع اقدام به تبلیغات پیامکی برای طلاب نموده و از آنها برای سرمایه گذاری دعوت کرده است؛ نباید سابقه تأخیر در بررسی ها دوباره تکرار شود؛ در واقع وقت هر نوع بررسی و اعلام عمومی امروز است نه فردا و فرداها!
معاون صیانت حوزه های علمیه در گفتگو با صدای حوزه:
➕ صیانت حوزه، سابقا در برخورد بهنگام با شرکت های مضاربه ای کوتاهی داشته است!