• امروز : یکشنبه - ۱۴ آذر ۱۴۰۰
  • برابر با : 1 - جماد أول - 1443
  • برابر با : Sunday - 5 December - 2021
کل اخبار 4539اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

صدای حوزهحضور طلاب کاربلد برای شکست حصر تربیتی کودکان و رفع ابهام از سبک زندگی ایرانی-اسلامی صدای حوزهشهروندان فضای مجازی و تربیت دیجی‌نیتیو ها صدای حوزهسبک زندگی طلاب؛ چیزی شبیه معجزه / چند نفر از طلاب و روحانیون حقوق بگیر هستند؟ صدای حوزهآیت الله علوی گرگانی: فعالیت‌های شما موجب خوشحالی ماست / رائفی پور: بالای ۸۰۰ نفر از اهل سنت و بهاییت و مسیحیت، در مصاف مستبصر شده‌اند صدای حوزهمدرسه علمیه ای برای تربیت مدیر و مدرس/حضور مستمر مسئولین مدرسه در میان طلاب تا نیمه شب صدای حوزههیچ شبی نشده است که علامه مصباح یزدی را فراموش کنم؛ هیچ شبی! صدای حوزهتأکید آیت الله اعرافی بر حفظ حوزه آزاد/ تجربه موفق در دفتر فقه معاصر در جهت رسیدن به خروجی های مشترک علمی صدای حوزهنامه دوستانه علامه طباطبایی به آیت‌الله سید جواد خامنه‌ای صدای حوزهمدیریت از درون و بیرون! صدای حوزهامام جمعه در صورت کسب یقین از مفسده باید زودتر از قوه قضاییه اقدام کند/در برخی شهرها اقبال زیادی از نماز جمعه نمی‌شود چون امام جمعه به صورت دستوری کار می کند صدای حوزهچرخه معیوب اعتراضات و یک سوال ساده صدای حوزهامروزه مسیر علم از فناوری های هوشمند می گذرد و نیازمند مواجهه دقیق دین با این مباحث است صدای حوزهمرکز خدمات و پاشنه آشیلی بنام “اولویت” در طرف قراداد ها صدای حوزهلطفا مراقب غزاله ها و آرمانهامان باشیم!

2
همزمان با شب اول محرم:

پیکر اولین روحانی شهید مدافع حرم شناسایی شد / سخنان پدر شهید بعد از اطلاع از شناسایی پیکر مطهر + فیلم

• کد خبر : 21468
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
پیکر مطهر شهید مدافع حرم حجت الاسلام محمدمهدی مالامیری پس از 6 سال کشف و از طریق آزمایش DNA شناسایی شد. پیکر این شهید گرانقدر چهارشنبه به شهر مقدس قم منتقل می شود.

به گزارش صدای حوزه، همزمان با روز ملی شهدای مدافع حرم و شب اول ماه محرم پیکر مطهر نخستین روحانی شهید مدافع حرم محمدمهدی مالامیری کشف و از طریق آزمایش دی ان ای شناسایی شد.

شهید «محمدمهدی مالامیری» اولین شهید روحانی مدافع حرم است که به همراه نیرو‌های مدافع حرم لشکر فاطمیون به سوریه اعزام شده بود در روز ۳۱ فروردین ماه سال ۹۴ در عملیات بصرالحریر به شهادت رسید؛ اما پیکرش در منطقه ماند و در زمره شهدای جاویدالاثر قرار گرفت.

از این شهید والامقام دو فرزند دختر به نام‌های فاطمه و بشری به یادگار مانده است.

پیکر این روحانی مجاهد و مدافع حرم،بعد از ۶سال  وارد میهن عزیز کشورمان می شود و روز چهارشنبه ۲۰ مرداد ماه ۱۴۰۰ به شهر مقدس قم منتقل و در آغوش خانواده قرار خواهد گرفت.

اخبار تکمیلی از مراسم تشییع و تدفین پیکر حجت الاسلام مالامیری متعاقبا اعلام خواهد شد.

صحبت‎های پدر شهید مدافع حرم بعد از شنیدن شناسایی پیکر فرزندش