• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 6239اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب

6
حجت‌الاسلام والمسلمین رستم نژاد:

آزمون ورودی حوزه های علمیه ۲۵ تیرماه برگزار می شود + جزئیات

  • کد خبر : 18524
  • 23 تیر 1400 - 12:21
آزمون ورودی حوزه های علمیه ۲۵ تیرماه برگزار می شود + جزئیات
معاون آموزش حوزه­ های علمیه از برگزاری آزمون اصلی ورودی حوزه ­های علمیه در روز جمعه ۲۵ تیرماه ۱۴۰۰ به صورت مجازی و اختصاصی در ۳ مقطع تحصیلی متوسطه اول و دوم و دانشگاهی، طبق زمانبندی تعریف شده خبر داد.

به گزارش صدای حوزه، حجت الاسلام والمسلمین مهدی رستم نژاد، با تشریح جزئیات برگزاری آزمون ورودی حوزه ­های علمیه در روز جمعه ۲۵ تیر ماه گفت: ۱۸ تیر ماه، پایان ثبت نام رسمی حوزه ­های علمیه اعلام شد که بحمدالله وضعیت ثبت نام برای سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰ نسبت به سال قبل بهتر بود.

وی با بیان این که با توجه به دلیل وجود کرونا و شرائط نامساعد بوجود آمده و لزوم رعایت دستورالعمل ­های بهداشتی، آزمون ورودی حوزه، امسال هم به صورت مجازی برگزار خواهد شد، افزود: جهت آشنایی داوطلبان با محیط سامانه و نحوه برگزاری آزمون مجازی، در روز جمعه  ۱۸ تیرماه ۱۴۰۰ آزمونی به صورت آزمایشی و همزمان برای همه گروه ­ها برگزار گردید و از دو ساعت قبل از شروع آزمون تیم ده نفره به سوالات و اشکالات داوطلبین به صورت تلفنی پاسخگو بودند که در شلوغ­ترین زمان تماس ­ها (۱۰ نفر در صف انتظار) حداکثر انتظار ۴۰ تا ۴۵ ثانیه بود و بحمد الله این آزمون بدون هیچ مشکل اساسی به پایان رسید.

جزئیات آزمون

معاون آموزش حوزه­ های علمیه، بیان کرد: آزمون اصلی ورودی حوزه­ های علمیه در روز جمعه  ۲۵ تیرماه ۱۴۰۰ به صورت مجازی و اختصاصی در ۳ مقطع تحصیلی متوسطه اول و دوم و دانشگاهی طبق زمانبندی تعریف شده ذیل برگزار  می­ گردد.

  گروه ۳ : ساعت ۸:۰۰ صبح

  گروه ۲: ساعت ۱۱:۰۰ صبح

  گروه ۱:  ساعت ۱۷:۰۰ عصر

حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد گفت: آزمون هر گروه شامل ۵۰ سوال تستی چهار گزینه ای از منابع تعریف شده و در مدت ۱۰۰ دقیقه برگزار می­ گردد و حداکثر زمان مجاز برای تاخیر در ورود به آزمون ۳۰ دقیقه می­ باشد،در این آزمون نیز تیم کارشناسی از یک ساعت قبل از شروع آزمون یعنی ۷ صبح از طریق شماره تلفن ۰۲۵۳۳۱۳۳۳۲۳ و ۰۲۵۳۲۱۳۵۳۲۳ در ۱۰ خط تلفن در خدمت داوطلبان و پاسخگوی ایشان هستند.

وی با تشریح گرو های  یک تا سه گفت:  گروه ۱ : شامل دانش ­آموزان پایه‌های هشتم، نهم و دهم متوسطه اول؛ گروه ۲ : شامل دانش­ آموزان پایه‌های یازدهم و دوازدهم متوسطه دوم ودانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی دارای ۳۰ واحد و کمتر از آن و گروه ۳ : شامل دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی دارای بیش از ۳۰ واحد و فارغ التحصیلان مقاطع کاردانی و بالاتر از آن می باشند.

معاون آموزش حوزه­ های علمیه افزود:‌ نتایج نهایی آزمون ان شاءالله پس از جمع بندی و نهایی سازی در تاریخ ۲۰/۵ /۱۴۰۰ از طریق سایت اطلاع رسانی سنجش و پذیرش اعلام خواهد شد.

 وی تصریح کرد: داوطلبان می­ توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آزمون ورودی، منابع آزمون و یا ثبت نام و شرائط آن به سایت اطلاع رسانی پذیرش به آدرس paziresh.ismc.ir و یا کانال ارتباطی در ایتا به آدرسhowzeh paziresh مراجعه نمایند.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=18524
  • منبع : خبرگزاری حوزه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.