• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6238اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است

10
درباره حواشی رد درخواست گفتگو با علیزاده توسط حجت الاسلام مهدیان؛

روایت جدال علی علیزاده / چرا با او گفتگو نکردم؟

  • کد خبر : 31687
  • 28 آبان 1400 - 19:48
روایت جدال علی علیزاده / چرا با او گفتگو نکردم؟
نفوذ در انقلابیون ناپخته با یک مرجع رسانه ای به ظاهر بی طرف کمک میکند تا پایگاه مشروعیت نظام را با جریان نادان و سرگردان پیش ببرد.  پس پروژه او اساسا یک بحث علمی نیست بلکه جهت دهی انقلابیون داخل ایران در ضربه زدن به نظام است.

به گزارش صدای حوزه، حجت الاسلام مهدیان در کانال ایتای خود، برپا، طی یادداشتی به ماجرای پرسروصدای دعوت علی علیزاده از او بابت حضور در برنامه اینترنتی جدال پرداخته است که از نظر می گذرانیم:

گفتگوی اینترنتی جدال علی علیزاده
 یک درخواست ساده از جانب جناب علیزاده مطرح شد و یک پاسخ روشن عرض کردم. او خواست در «جدال» حاضر شوم و من نپذیرفتم اولا چون نسبت به نیت و طرح جناب علیزاده مشکوکم و دوم آنچه تا کنون انجام داده را در تقابل با جریان انقلاب میدانم.

 اما مگر طرح او چیست که تقویت رسانه او را غلط میدانم؟

‏🔹 برای فهم طرح علیزاده باید مجموعه اقدامات او را به صورت کلان زیر نظر داشت. من اشکالات خاله زنکی #عدالتخواهانه به او نمیکنم که پول از کجا میگیری و خرج خودت و تیمت از کجا میاید یا به سبک برخی به او تهمت معتاد بودن بزنم و امثالهم. این روشها به درد کار من نمیخورد #اخلاقی هم نیست.

🔹 علیزاده رسانه را خوب میشناسد و نگرش راهبردی هم دارد. پس حق داریم درباره او بپرسیم طرح او چیست؟ علت چرخش او به عدالتخواهی ناپخته چیست؟ چون آنها همین دو ویژگی را ندارند. پس چرا علیزاده با آنها همراه شده؟

 مجموعه رفتارهای او را ببینیم:
در مقایسه ایران با اسراییل در خراب کردن خانه ها.
در فشار افکار عمومی به رهبری برای داستان کرونا.
و در نهایت پروژه بی اعتبار کردن رسانه ها خصوصا صداوسیما (مجموع استوری های جدال که همه با هم فحش و بد و بیراه به صدا و سیما است.)

همه برای این است که مرجعیت رسانه ای انقلابیون را بگیرد. جریان انقلابی سرگردان را جمع کند و خودش مرجع رسانه ای باشد. نفوذ در انقلابیون ناپخته با یک مرجع رسانه ای به ظاهر بی طرف کمک میکند تا پایگاه مشروعیت نظام را با جریان نادان و سرگردان پیش ببرد.

 پس پروژه او اساسا یک بحث علمی نیست بلکه جهت دهی انقلابیون داخل ایران در ضربه زدن به نظام است.

 چرا با او گفتگو نکردم؟

چون به همه یادآوری کنم طرح او خطرناک است و او همین طرح را گام به گام و با حوصله پیش میبرد.

من از گفتگو ابایی ندارم. پیش از این هم با دوستانی گفتگو کرده ام. مثلا گفتگو با جناب شریف زاده از نزدیکان #احمدی_نژاد در دانشگاه شریف. گفتگو با جناب وظیفه عالی باز از نزدیکان احمدی نژاد در #خانه_طلاب_جوان قم، گفتگو با جناب نصیری و حسن عباسی و قنبریان و نامخواه در عمار. گفتگو با میلاد دخانچی در بسیج شریف و گفتگو با نامخواه در محفل دال.

 پس اهل گفتگو هستم. اما نه وقتی اصل گفتگو پروژه مقابل انقلاب را تکمیل میکند.

نگاه کنید به سیره اهل بیت (ع) که جایی که گفتگو تکمیل کننده پازل غیر است منع میکردند. دیدن اراده طرف مهم است، لذا همان امام که در برهه ای گفتگو با بیگانه میکند در برهه ای نفی میکند. بله گاهی ناچاریم مثل استفاده از این پیامرسانها که عنانش در دست دشمن است و با اراده عمومی و رشد توان داخلی میتوان از آن خلاص شد اما گاهی نه این #ساده_لوحانه است که توجه به اراده طرف مقابل نداشته باشیم.

ظاهرا این تشخیص حقیر جناب علیزاده را عصبانی کرد، چون با استوری خود جماعت مخاطب خود را گسیل کرد تا حمله ور شوند با فحاشی و توهین. متاسفانه این از علایم قطعی این جریان است که توهین و فحاشی کنند. بی اخلاقی عادتشان شده چون بیش از هشتاد درصد کامنتهایشان چنین بود. من معمولا تحمل میکردم اما این بار حذف کردم. بد هم نشد.

جناب علیزاده خط و نشان کشید و عصبانیتش را نشان داد. برای او و رفقایش شاید این ادبیات نسبت به دیگران عادی باشد.

 به هر حال باز کامنتها را باز میکنم تا رفقای او ادامه بدهند به توهین

اینستاگرام علی مهدیان:  instagram.com/alimahdiyan6

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=31687

مطالب مرتبط

05دی
خروجی این رگ گردنها و غیرتی شدن بدون محاسبه، می شود تکمیل پازل دشمن!
حجت الاسلام علی مهدیان با انتقاد از منبرهای اخیر حجت الاسلام کاشانی مطرح کرد؛

خروجی این رگ گردنها و غیرتی شدن بدون محاسبه، می شود تکمیل پازل دشمن!

09اردیبهشت
او یک دیپلمات مبتدی است
علی علیزاده پیرامون انتشار فایل صوتی ظریف:

او یک دیپلمات مبتدی است

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.