• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6238اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است

6
نقدواره ای در پی تایید و تکذیب دو خبر مهم دولتی که واکنش افکار عمومی را در پی داشتند:

ضرورت هماهنگی حداکثری یا مواجهه حساب شده با رسانه

  • کد خبر : 34710
  • 11 دی 1400 - 9:46
ضرورت هماهنگی حداکثری یا مواجهه حساب شده با رسانه
وجه به هماهنگی حداکثری در ساختارهای دولتی و حضور با دیسیپلین بالا و حساب شده در رسانه‌ها، اولاً پاشنه آشیل های تئوریک و میدانی را به حداقل می‌رساند و در ثانی ابتکار عمل را از رسانه های مسموم و معاندخواهد ستاند

به گزارش خبرنگار صدای حوزه، در روزهای اخیر، دو تصمیم مهم و خبرساز دولتی و تایید و تکذیب و تصحیح های مابعدش، باعث شد که نکاتی در ذهن علاقمندان دولت انقلابی شکل بگیرد.

خبر اول:

محسن رضایی معاون اقتصادی دولت: قرار بود از آذرماه رقم یارانه ‌ها ۲ برابر شود، اما به علت مشکلاتی که در تهیه بن کارت ایجاد شد این روند به دی‌ماه منتقل شد. طبق پیش‌بینی‌ها و برآورد‌ها، به طور مثال یک خانوار چهار نفره رقمی معادل ۸۰۰ هزار تومان نقد و کالا یارانه دریافت خواهند کرد.

احسان خاندوزی وزیراقتصاد، به خبرگزاری دولت اظهار داشت: در خصوص زمان تغییر یارانه‌ها و افزایش میزان پرداخت یارانه‌ها، هیچ تاریخ دقیقی تعیین نشده است.

خبر دوم:

وزیر آموزش و پرورش: آنچه که پیش از این مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرده بود، در جلسه ستاد ملی کرونا اصلاح و شرط تزریق واکسن و ارایه آزمایش منفی کرونا برای حضور دانش آموزان در مدارس برداشته شد.

 معاون بهداشت وزارت بهداشت: مصوبه‌ای برای حذف شرط تزریق واکسن و تست منفی کرونا برای حضور در مدارس ابلاغ نشده و این‌ ۲ مورد برای حضور در مدرسه #الزامی است.

پی نوشت صدای حوزه:

 این دو مورد از ناهماهنگی میان سیستم های دولتی، باعث نمی شود که انسان‌های منصف و مطلع، تلاش و برنامه ریزی دولت برای حل مسائل و مشکلات مردم را نادیده گرفته و دچار قضاوت‌های معکوس و منفی شوند.

اما توجه به هماهنگی حداکثری در ساختارهای دولتی و حضور با دیسیپلین بالا و حساب شده در رسانه‌ها، اولاً پاشنه آشیل های تئوریک و میدانی را به حداقل می‌رساند و در ثانی ابتکار عمل را از رسانه های مسموم و معاندی خواهد ستاند که سیاهنمایی از وضعیت موجود، اعتمادزدایی از مسئولین، اعتبارزدایی از حاکمیت و ناامیدسازی مردم از افق‌های برتر انقلاب را دستور روزمره خود قرار می‌دهند و تعارض شناختی در جامعه را پمپاژ می‌کنند.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=34710
  • نویسنده : حجت الاسلام علیرضا محمدلو

مطالب مرتبط

01خرداد
حمایت از اقشار محروم و کنترل بازار و نرخ ارز
دغدغه های اصلی اقتصاددانان اسلامی به دولت منتقل شد؛

حمایت از اقشار محروم و کنترل بازار و نرخ ارز

25اردیبهشت
پروتکل رفتار اقتصادی عقلانی در شوک های قیمتی
در رابطه با اجرای برنامه جراحی اقتصادی دولت؛

پروتکل رفتار اقتصادی عقلانی در شوک های قیمتی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.