• امروز : چهارشنبه - ۲۳ مهر - ۱۴۰۴
  • برابر با : Wednesday - 15 October - 2025
کل اخبار 6593

صدای حوزه امروز

افتتاحیه گردهمایی آموزشی-توجیهی معاونین تبلیغ استان‌ها و رابطین خواهر مدارس امین بیانیه ی حوزه علمیه کرمان جهت برخورد قانونی با عوامل و مسببان این هنجارشکنی امتدادهای کلامی و الهیاتی غزه! آگهی انجام نماز و روزه و نوشتن وصیت نامه و خواندن زیارت عاشورا و خواندن اذکار مخصوص برای رسیدن به حاجات و انجام مشاوره توسط یک امام جماعت! بحران جذب در حوزه؛ وقتی ۱۶۰ هزار طلبه، سفیران خاموش‌اند اعتراض صریح مداح معروف به موازی کاری نهادهای تبلیغی و لزوم طرحی نو! مسجدی که با ورزش و معنویت جوانان را جذب کرد جایگاه روحانیت در حال و آینده نظام مرجعیت جامعه ایران/ روحانیت تقاص مسئولیت‌پذیری را می‌دهد! جای خالی علمای بزرگ مسجدی در شهر مقدس قم! تأملی در سیستم مدیریتی رسانه گریز، نظارت گریز و غیرشفاف حوزه! نشست خبری همایش بین المللی علوم انسانی اسلامی و روز بزرگداشت علامه مصباح یزدی(ره) برگزار گردید راه بازکن های خیره‌سر و سازمان‌های فرهنگی بی‌ثمر! پاسخ مرکز خدمات به برخی سوالات درباره بیمه تکمیلی بعد از پایان مهلت ثبت نام! دو ویژگی اساسی روحانیت موفق / تمجید از برپایی درس‌های اخلاق در مساجد قم

10

پاسخگویی به روش مرکز خدمات!

  • کد خبر : 47169
  • 05 شهریور 1404 - 17:10
پاسخگویی به روش مرکز خدمات!
این رویه از جانب مرکز خدمات مسبوق به سابقه نیز می باشد به طوری که به یاد نداریم روابط عمومی این مرکز یک بار در مقابل نقدها خودش را در معرض پاسخگویی قرار داده و به نقدها پاسخ بدهد؛ در واقع هر آنچه بوده از باب اطلاع رسانی یکطرفه یا نشست هایی بی چالش بوده است نه پاسخگوییی به انتقادات!

به گزارش خبرنگار صدای حوزه، روابط عمومی مرکز خدمات با انتشار این اطلاعیه (موجود در عکس) و اعلام اینکه تا کنون بیش از پانزده هزار نفر در طرح دو ثبت نام کرده اند و همچنین اعلام اینکه تمدید مهلت ثبت نام غیر ممکن است، در واقع به معترضان و امثال ما رسانه های مستقل حوزوی فهماند که نه تنها بنایی بر شنیدن صدای طلاب ندارد بلکه بنایی بر توضیح و پاسخگویی نیز ندارد!

مرکز خدمات

این رویه از جانب مرکز خدمات مسبوق به سابقه نیز می باشد به طوری که به یاد نداریم روابط عمومی این مرکز یک بار در مقابل نقدها خودش را در معرض پاسخگویی قرار داده و به نقدها پاسخ بدهد؛ در واقع هر آنچه بوده از باب اطلاع رسانی یکطرفه یا نشست هایی بی چالش بوده است نه پاسخگوییی به انتقادات!

ما قبلا نیز یادآور شده بودیم که: “شاید راه حل اصلی در برگزاری نشست های آزاد مسئولان حوزه و مرکز خدمات با فعالان رسانه ای و میدانی باشد؛ آرزو بر ما عیب نیست!”

از طرفی با توجه به روحیه کاری و اخلاق فردی متواضعانه ای که از مدیر مرکز خدمات سراغ داریم، این سبک از مشی سازمانی بسیار تأمل برانگیز است!

واقعیت اینست که گزینه های امسال بیمه تکمیلی طلاب را بین دو گزینه بسیار متفاوت از هم قرار داده است و به نوعی تداعی گر فاصله طبقاتی چشمگیر بین روحانیون می تواند باشد.

بیمه طبقاتی طلاب! 
مقایسه بیمه تکمیلی حوزه با بیمه تکمیلی کارکنان راه آهن!
یا بی‌پولی را تحمل کنید، یا بیماری!
جنجال خبری بر سر مسأله مسکن طلاب و سکوت عجیب مرکز خدمات!

🔗 دسترسی به برخی انتقادات سابق صدای حوزه به عملکرد مرکز خدمات 

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=47169

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.