• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6238اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است

11
تیترهای زرد یک کانال خبری؛

علاقه مسبوق به سابقه «خبر فوری» به انتخاب گزینشی خطبه ها و تحریک احساسات علیه امامان جمعه

  • کد خبر : 42765
  • 24 اردیبهشت 1401 - 14:59
علاقه مسبوق به سابقه «خبر فوری» به انتخاب گزینشی خطبه ها و تحریک احساسات علیه امامان جمعه
رسانه خبری خبرفوری که هر از چند گاهی به شکلی واضح خط اصلاح طلبی خود را آشکار می کند این بار هم با تبعیت از رسانه های معاند نظیر ایران اینترنشنال و من و تو در جهت بغرنج تر کردن یک مساله اجتماعی-شرعی تیتری منفی زده تا بر هیزم آتش جنجال اخیر هر چند به بهای تضعیف چهره روحانیت و گزاره های دینی بیفزاید!

به گزارش خبرنگار فضای مجازی صدای حوزه، رسانه خبری خبر فوری که هر از چند گاهی به شکلی واضح خط اصلاح طلبی خود را آشکار می کند این بار هم با تبعیت از رسانه های معاند نظیر ایران اینترنشنال و من و تو در جهت بغرنج تر کردن یک مساله اجتماعی-شرعی تیتری منفی زده تا بر هیزم آتش جنجال اخیر هر چند به بهای تضعیف چهره روحانیت و گزاره های دینی بیفزاید!

خبر فوری

براستی دختر ایرانی با مشاهده این تیتر از کانال خبرفوری چه واکنشی نشان خواهد داد؟

پوشش مردان فوتبالیست طوری است که باید از چشم خانم ها دور باشد!

تیتری که می‌توانست این‌گونه باشد: می‌توان کاری کرد که در عین رعایت ضوابط شرعی،بانوان هم به ورزشگاه بیایند.

گفتنی است محمدتقی رهبر عضو جامعه روحانیت مبارز و امام جمعه موقت اصفهان اخیرا گفته بود در موضوع ورود خانم‌ها به ورزشگاه نمی‌توانیم به سادگی این مجوز را صادر کنیم. به‌هرحال پوشش مردانی که فوتبال بازی می‌کنند طوری است که از نظر اسلام باید از چشم خانم‌ها دور باشد. البته از آنجایی که نهی از منکر نباید دلیلی بر انزجار مردم از دین باشد می‌توانیم با اتخاذ تدبیری کاری کنیم که هم زنان به ورزشگاه بروند و هم به گناه نیفتند.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=42765

مطالب مرتبط

17شهریور
مشایه تماشایی یک امام جمعه + تصاویر
31فروردین
از امام جمعه فارس بخاطر عمل در راستای جهاد تبیین قدردانی می کنیم
مدیر حوزه علمیه استان فارس در واکنش به حواشی سخنان امام جمعه شیراز:

از امام جمعه فارس بخاطر عمل در راستای جهاد تبیین قدردانی می کنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.