• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

2
رضا کیانیان خطاب به هجمه کنندگان علیه پرویز پرستویی؛

اگر به دموکراسی معتقدید، اجازه دهید هر کس عقیده خودش را داشته باشد

  • کد خبر : 42157
  • 13 اردیبهشت 1401 - 8:00
اگر به دموکراسی معتقدید، اجازه دهید هر کس عقیده خودش را داشته باشد
رضا کیانیان در صفحه شخصی خود با انتشار فیلمی از پرویز پرستویی در امریکا خطاب به هجمه کنندگان نوشت: اگر به دموکراسی معتقدید. اجازه دهید هر کس عقیده خودش را داشته باشد. بازجویی نکنید

به گزارش صدای حوزه، رضا کیانیان در صفحه شخصی خود با انتشار فیلمی از پرویز پرستویی در امریکا خطاب به هجمه کنندگان نوشت:

اگر به دموکراسی معتقدید، اجازه دهید هر کس عقیده خودش را داشته باشد.

وی نوشت: سلام آقای سام رجبی.

من صفحه شما را دیدم. و نوشته هاتان را خواندم. می خواهم به جمله ای از خودتان اشاره کنم و بعد ادامه دهم.«دلیل این همه دروغ و فساد نبود دموکراسی و آزادیست»

تا آن جا که من می دانم. یکی از پایه های دموکراسی «آزادی بیان»و «آزادی عقیده» است. بشمارید چند دین و مذهب در آمریکا در کنار هم وجود دارند! چند نوع پناهنده سیاسی و اجتماعی از همه جای دنیا آن جا زندگی می کنند؟ همان جا وقتی از کسی پرسشی می کنید و طرف نمی خواهد پاسخ دهد ، حق ندارید پرسشتان را تکرار کنید.حتی پلیس هم حق ندارد پرسش را تکرا کند. تا زمانی که وکیل طرف بیاید.

اگر به دموکراسی معتقدید. اجازه دهید هر کس عقیده خودش را داشته باشد. بازجویی نکنید . و اگر از کسی پرسشی دارید و طرف نمی خواهد.

جواب دهد. اصرار نکنید. به همین سادگی و به همین دردآوری. دموکراسی خیلی سخت است . تحمل مخالف ، بسیار مشکل است. من ویدیوی دوم را گذاشتم که یاد آوری شود گاهی به عقاید دیگران احترام نگذاشتید. ویدیوی شما و آقای پرستویی هم همین طور است. به عقاید ایشان احترام نمی گذارید. و بار ها پرسش تان را تکرار می کنید.

اگر حکومتی بر مبنای عقاید شما بر پا شود؟ مطمئنید آن زمان همه آزادند؟ مطمئنید آن زمان همه می توانند عقاید خودشان را داشته باشند؟ یا….فقط به خودی ها آزادی می دهید و بقیه را از میدان به در می کنید؟ البته ناسزا می گویید و تحقیر می کنید. آیا اگر به قدرت برسید، چه می کنید؟ مطمئنید مخالفانتان را به زندان نمی اندازید؟ چون نوشته بودید اسامی مخالفانتان را یادداشت و جمع آوری می کنید.برای همان روز .

اقای رجبی! آقای پرویز پرستویی هر عقیده ای دارد ، باید احترام بگذارید. و به تمام آن ها که اسامیشان را یادداشت کرده اید.چون «شما» ادعا کرده اید به«دموکراسی» و «آزادی» معتقدید. به نظر من با جنگ فقط جنگ زاده می شود. و برای ایجاد دموکراسی باید تمرین دموکراسی کنیم.

اگر دوست داشتید پاسخ دهید.البته من هم به برخی پرسش ها پاسخ نخواهم داد.

البته من به مدال های شما افتخار می کنم.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=42157
  • منبع : انتخاب

مطالب مرتبط

11اردیبهشت
دفاع غیرتمندانه پرویز پرستویی و گوهر خیراندیش از وطن در برابر خودفروختگان
واکنشی که تحسین کاربران فضای مجازی را در پی داشت؛

دفاع غیرتمندانه پرویز پرستویی و گوهر خیراندیش از وطن در برابر خودفروختگان

06اردیبهشت
دین نداریم اگر سیاسی صحبت نکنیم!
حجت الاسلام علیرضا پناهیان در برنامه تاریخ بعثت و عصر ظهور ؛

دین نداریم اگر سیاسی صحبت نکنیم!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.