• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

15
هتاکی ها در سوئد ادامه دارد؛

اینبار تخریب مقبره مسلمانان+ تصاویر

  • کد خبر : 42239
  • 15 اردیبهشت 1401 - 13:37
اینبار تخریب مقبره مسلمانان+ تصاویر
پس از آنکه افراط‌گرایان اقدام به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد کردند، گزارش‌ها حاکی از آن است که افراط‌گرایان سوئدی اقدام به تخریب مقبره مسلمانان در شهر مالمو کردند.

به گزارش صدای حوزه، شبکه خبری الجزیره خبر داد که افراط گرایان سوئدی روز سه‌شنبه اقدام به تخریب قبر مسلمانان در شهر مالمو در سوئد کرده‌اند.

این در حالی است که افراط گرایانه سوئدی طی روزهای گذشته چند مرتبه، به هتک حرمت قرآن پرداخته بودند.

روز گذشته نیز «راسموس پالودان» سیاستمدار دانمارکی-سوئدی هنگامی که می‌خواست جلدی از کلام‌الله مجید را در مسجدی در شهر «اوپسالا» در سوئد آتش بزند، با واکنش عده‌ای از مسلمانان خشمگین مواجه شد.

پیش‌تر در طول آخر هفته پالودان در چند مکان در سراسر سوئد دست به این اقدام شنیع زده بود. او همچنین در نظر داشت که در روز اول ماه مه (یکشنبه) برای انجام تظاهرات و هتک حرمت علیه قرآن کریم از مقام‌های سوئدی مجوز بگیرد اما پلیس این کشور درخواست وی را به دلیل همزمانی تظاهرات مدنظر او با روز جهانی کارگر رد کرد.

در ماه آوریل، این سیاستمدار اسلام‌ستیز در حین سفر دور سوئد در آستانه انتخابات پارلمانی، با اجازه مقامات این کشور به اقدامات مشابهی در هتک حرمت قرآن کریم دست زد. اواخر فروردین ماه بود که هتک حرمت علیه قرآن کریم در سوئد باعث اعتراضات در چند شهر این کشور شد و کشورهای مختلف اسلامی و عربی با صدور بیانیه و برخی از آن‌ها هم با  فراخواندن سفیر سوئد در کشورهای خودشان، این هتک حرمت را محکوم کردند.

به دنبال خبرساز شدن هتک حرمت علیه قرآن کریم، هفته گذشته در مقابل ساختمان پارلمان سوئد تظاهرات اعتراضی برپا شد. معترضان که طبق گزارش‌ها حدود ۵۰۰ نفر بودند، پلاکاردها و نوشته‌هایی را با این محتوا در دست داشتند: «آتش زدن کتاب مقدس قرآن را متوقف کنید» و «به توهین کردن علیه مسلمانان پایان دهید».

به نوشته اسپوتنیک، در عید پاک، اقدامات او اعتراضات و ناآرامی‌های گسترده‌ای را در سوئد در پی داشت که منجر به مجروح شدن ۲۶ پلیس و بازداشت حداقل ۴۰ نفر از جمله افراد کم سن شد. خسارات ناشی از اعتراضات در تعدادی از شهرهای سوئد از استکهلم پایتخت تا مالمو در جنوب میلیون‌ها کرون هزینه برآورد شده است.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=42239
  • منبع : فارس

مطالب مرتبط

01خرداد
تلاش بی‌مانند ایران برای اتحاد مسلمین ستودنی است
امام جمعه شهر دهلی هندوستان در قم؛

تلاش بی‌مانند ایران برای اتحاد مسلمین ستودنی است

29اردیبهشت
بررسی فقهی حقوقی اتانازی (مرگ خودخواسته)
در برنامه فقه پویا صورت گرفت؛

بررسی فقهی حقوقی اتانازی (مرگ خودخواسته)

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.