• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 6240اخبار امروز 1

صدای حوزه امروز

مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب

5
پاسخ حجت الاسلام قنبریان به توهین کدیور نسبت به علامه حسن زاده؛

نتیجه‌گیری کدیور ناصحیح و مصادره به مطلوب است / او تا کنون بهره‌مندی دنیوی بسیار خوبی از موسسات آمریکایی به دست آورده است!

  • کد خبر : 26443
  • 06 مهر 1400 - 13:52
نتیجه‌گیری کدیور ناصحیح و مصادره به مطلوب است / او تا کنون بهره‌مندی دنیوی بسیار خوبی از موسسات آمریکایی به دست آورده است!
منطقاً نتیجه ایشان (ابتذال عرفان) وقتی درست است که مخاطب بر صدق تالی(نشناختن رهبر انقلاب توسط علامه) حکم کند؛ در حالیکه حکم به صدق مقدم (کدیور چیزی از عرفان نفهمد) موجه تر است! لذا نتیجه ایشان، تحکم و مصادره به مطلوب است.

به گزارش خبرنگار فضای مجازی صدای حوزه، حجت الاسلام قنبریان طی یادداشتی به مقاله انتقادی و توهین آمیز محسن کدیور واکنش نشان داد. محسن کدیور با انتشار مقاله‌ای گزاره‌های عرفانی علامه نسبت به حضرت آقا را مورد نقد قرار داد. پاسخ حجت الاسلام قنبریبان را در ادامه مطالعه می نمایید:

کدیور ارادت علامه حسن زاده آملی به رهبر انقلاب را غیر قابل انکار دانسته و در رد نظر علامه مبنی براینکه آیت‌الله‌خامنه‌ای را مصداق بارز رساله انسان در عرف عرفان خود دانسته نوشته است:” یا من سیاست و عرفان نمی فهمم /یا آن مرحوم صغرای مساله(مصداق رساله) را از بنیاد نمی شناخته است.” و از این قضیه منفصله عنادیه خودساخته، نتیجه گرفته: “در هرحال این یقیناً ابتذال عرفان است!”

کدیور چیزی از عرفان نفهمد

منطقاً نتیجه ایشان (ابتذال عرفان) وقتی درست است که مخاطب بر صدق تالی(نشناختن رهبر انقلاب توسط علامه) حکم کند؛ در حالیکه حکم به صدق مقدم (کدیور چیزی از عرفان نفهمد) موجه تر است! لذا نتیجه ایشان، تحکم و مصادره به مطلوب است.

کدیور در جای دیگر مقاله خود علیه علامه به کنار مردم نایستادن ایشان اعتراض می کند و از پیش خود حکم می کند: از این حیث نام نیکی از خود باقی نگذاشت!

آقای کدیور توضیح نمیدهد چگونه اقامت در کارولینای شمالی آمریکا و قبول پروژه‌های پژوهشی درباره دگراندیشی شیعی برای دانشگاه دوک و بنیاد کارنگی از طرف خودش، ایستادن کنار مردم ایران است؟! اما اظهار نظر یک فیلسوف عارف درباره رهبر مردم با وجود زهدش از همه دستگاههای حکومتی، نایستادن کنار مردم است؟!

علامه حتی جایزه چهره‌های ماندگار جمهوری اسلامی را هم قبول نکرد و از آن تمجیدهایش برای رهبری، چیزی از دنیا کسب نکرد؛ درحالیکه آقای کدیور با پروژه‌هایش علیه ولایت فقیه و مبانی جمهوری اسلامی و حتی نفی عصمت و شهادت از ائمه (ع) بهره‌مندی دنیوی بسیار خوبی از موسسات آمریکایی یافته است!

 

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=26443
  • نویسنده : حجت الاسلام محسن قنبریان

مطالب مرتبط

16آذر
وقتی کدیور از علامه طباطبایی می گوید…!
نقد گفته‌ها و یادداشت‌های محسن کدیور در خصوص مرحوم علامه طباطبایی؛

وقتی کدیور از علامه طباطبایی می گوید…!

08آبان
ماجرای تفأل به دیوان حافظ و تغییر مسیر زندگی علامه حسن‌زاده
حکیمی که مُهر مِهر حافظ را بر لوح دل زده‌ بود؛

ماجرای تفأل به دیوان حافظ و تغییر مسیر زندگی علامه حسن‌زاده

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.