• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6238اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است

6
آیت الله اعرافی در تبریز:

برای ارتقای کیفی حوزه‌های علمیه برنامه پنج ساله تدوین شده است

  • کد خبر : 18916
  • 26 تیر 1400 - 13:43
برای ارتقای کیفی حوزه‌های علمیه برنامه پنج ساله تدوین شده است
آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه‌ی سراسر کشور، در نشستی با نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران آذربایجان شرقی اظهار داشت: مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه عامل رشد و زیربنای توسعه کشور است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی صدای حوزه، آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه‌ی سراسر کشور، در نشستی با نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران آذربایجان شرقی اظهار داشت: مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه عامل رشد و زیربنای توسعه کشور است.

وی افزود:این سه ضلع مهم و اساسی به عنوان سرمایه هستی کشور می‌تواند زمینه ساز شکوفایی استعداد‌ها شود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه خاطر نشان کرد: برای ارتقای کیفی حوزه‌های علمیه برنامه پنج ساله تدوین شده است.

حجت الاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در این مراسم تعامل و همکاری خوب مدیران استان برای توسعه حوزه‌های علمیه را خوب ارزیابی کرد و گفت: با همراهی خوب دستگاه‌های اجرایی در چند سال گذشته روند توسعه کمی حوزه‌های علمیه شتاب گرفته و در کنار این توسعه کمی تلاش می‌شود توسعه کیفی نیز شتاب بگیرد.

محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی هم در این نشست به ارائه گزارشی از وضعیت فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی استان پرداخت و گفت: مدیریت ارشد استان در تمامی حوزه‌های آموزشی و فرهنگی به ویژه حوزه‌های علمیه اهتمام جدی دارد.

در این مراسم همچنین تنی چند از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی موضوعات مختلفی از جمله مشارکت خوب مردم استان در چهار دهه گذشته و ظرفیت‌های این استان در توسعه شمال غرب کشور و همچنین انتظارات مردم این خطه از دولت جدید را مطرح کردند و مدیر کل اوقاف استان نیز نقش مهم وقف را در کمک به حوزه‌های علمیه یادآور شد.

 

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=18916
  • منبع : خبرگزاری موج

مطالب مرتبط

15آبان
روز دانش آموز متفاوت در نماز جمعه تبریز
با ابتکار جالب امام جمعه تبریز صورت گرفت؛

روز دانش آموز متفاوت در نماز جمعه تبریز

21مهر
بازدید رئیس کمیسون فرهنگی شورای شهر قم از پایگاه خبری صدای حوزه
حضور دکتر مصطفی ملایی و هیئت همراه در پایگاه خبری صدای حوزه؛

بازدید رئیس کمیسون فرهنگی شورای شهر قم از پایگاه خبری صدای حوزه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.