• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

3
نماینده ولی فقیه در استان فارس:

در تمدن رقیب انقلاب اسلامی، ظلم را با پوشش عدالت ترویج می کنند

  • کد خبر : 43296
  • 03 خرداد 1401 - 17:30
در تمدن رقیب انقلاب اسلامی، ظلم را با پوشش عدالت ترویج می کنند
مدیر روابط عمومی مسئولیت ایجاد ارتباط بین سازمان خود و بیرون از مجموعه را دارد و باید جاذبه ایجاد کند تا دل ها به آن سازمان نزدیک کند و این تاثیر داشته باشد.

به گزارش صدای حوزه، حجت الاسلام والمسلمین «لطف الله دژکام»، در جمع مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان فارس که در سالن مرکز همایش های «شهر» برگزار شد، ضمن تبریک روز روابط عمومی گفت: سازمان دهنده ارتباط ما انسان ها با هم چیزی در افق روح است نه چیزی در افق جسم، شما مهارت ارتباط موثر را وقتی می خواهید انجام دهید، این مهارت از ناحیه ارتباط روحی است.

ارتباط موثر باید از نقطه روح شروع شود

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به اینکه اگر ارتباط روحی برقرار شده باشد، جسم ها ارتباط برقرار می کنند، افزود: مهارت ارتباط موثر مسئولین روابط عمومی از نقطه روح باید شروع شود و باید متوجه بشویم چگونه دل ها را به هم نزدیک کنیم و روح های جامعه را به هم نزدیک کنیم که در عالم ماده هم جسم ها با هم انس پیدا کنند، هر وقت روح ها با هم انس نداشته باشند دل ها پراکنده و باعث تفرقه می شود.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه مهارت ارتباطی آن مهارتی است که دل ها را به هم ارتباط می دهد، تاکید کرد: مسئول روابط عمومی ماهر دل دیگران را به مجموعه خود ارتباط می دهد.

باید مهارت ارتباط موثر را باید یاد بگیریم

وی با اشاره به اینکه مهارت ارتباط موثر را باید یاد بگیریم، اظهار کرد: مدیر روابط عمومی مسئولیت ایجاد ارتباط بین سازمان خود و بیرون از مجموعه را دارد و باید جاذبه ایجاد کند تا دل ها به آن سازمان نزدیک کند و این تاثیر داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام با طرح این سوال که ارتباط موثر آن تاثیرگذاری ویژه خودش را از کجا به دست می آورد؟ افزود: باید با ابعاد روح بشر آشنایی داشته باشید و حسن خلق را در دستور کار قرار دهید و آداب ایجاد ارتباط موثر مورد توجه باشد و این حسن خلق می تواند مدیر روابط عمومی را موفق کند.

وی با اشاره به اینکه در تمدن رقیب ما کسی ادعای طرفداری ظلم نمی کند، اما ظلم را با پیرایه هایی شبیه عدالت ترویج می کنند و برای خودشان هم غلط نمی دانند، تاکید کرد: اخلاق «ماکیاولی» همان اخلاق «معاویه (لعنت الله علیه)» است که با پوششی شبیه عدالت، ظلم می کرد.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام با اشاره به اینکه آن عربی که روی سر خود می گذاریم «سید المرسلین» است، ما کاری به نژاد نداریم، افزود: خوب و بد بر مبنای اخلاق هرجای دنیا که باشند، از هم جدا می شوند.

وی با اشاره به اینکه با ظلم و دروغ نمی توان کار را پیش برد، زیرا ممکن است سود اندکی داشته باشد، اما در نهایت قافیه را می بازد، اظهار کرد: روابط عمومی ها در یک رقابت بین تمدنی باید نهاد، سازمان و شرکت خود را سربلند کنند و مهارت ارتباط طولانی مدت در تاریخ مهارتی است بر اساس عدالت که در طول تاریخ ماندگار باشد.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام گفت:‌ اگر دروغ در گزارش آماری و تبلیغ روابط عمومی باشد، رابطه مردم را با شما تخریب می کند. چرا اعتماد عمومی لطمه خورده است؟ به خاطر اینست که احساس می کنند که این آمار دروغ است، اگر آمار دروغ ارائه شود به آرمان و خون شهدا خیانت کرده است و ادامه کار شهدا از جبهه به ادارات آمده است.

بیشتر بخوانید:

چیستی و چگونگی ارتباط موثر

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=43296
  • منبع : شبستان

مطالب مرتبط

01اسفند
دیدار مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات با مدیران پایگاه خبری صدای حوزه
در ادامه دیدارهای پایگاه خبری با مراکز و مجموعه های حوزوی صورت گرفت؛

دیدار مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات با مدیران پایگاه خبری صدای حوزه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.